تجمع همبستگی مردم بندر انزلی در حمایت از فلسطین برگزار شد
کد خبر: 4182639
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

تجمع همبستگی مردم بندر انزلی در حمایت از فلسطین برگزار شد

همزمان با سراسر کشور تجمع مردم بندر انزلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه امروز، 27 آبان‌ماه در کنار کشتی میرزا کوچک خان این شهر ساحلی برگزار شد.

تجمع همبستگی مردم بندر انزلی با مردم فلسطین

به گزارش ایکنا از گیلان، همزمان با سراسر کشور تجمع مردم بندر انزلی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین امروز، 27 آبان‌ماه در کنار کشتی میرزا کوچک‌خان این شهر ساحلی برگزار شد، مردم انزلی با حضور در این تجمع با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند و اقدامات اخیر رژیم کودک‌کش را در غزه محکوم کردند.

جواد شفیعی ثابت، سرپرست اداره سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان در این مراسم اظهار کرد: ما امروز بر حسب تکلیف شرعی، دینی و اعتقادی خود جمع شدیم تا در چهلمین روزی که طوفان الاقصی شروع شد و ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت حضور داشته باشیم و این تجمع حمایتی از مردم مظلوم و به خون خفته غزه باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پس از آنکه صدمه جبران ناپذیری از حمله جبهه مقاومت و حماس دید برنامه ریزی کرده بود تا بتواند به برخی اهدافی که مد نظر داشت برسد که از بین بردن جبهه مقاومت حماس از اهداف آنان است. در گام بعد تونل‌هایی ‌که این جبهه برای حمایت از مردم غزه فراهم کرده بود نابود کند و همچنین ترور فرماندهان شجاع حماس را در دستورکار قرار داد ولی هر چه جلوتر آمد در باتلاق غزه گیر کرد.

شفیعی ثابت با بیان اینکه این روزها جبهه رسانه آنها پشت بیمارستان شفا جایی که اعتقاد داشت حماس آمده مخفی شده و از بیمارستان برای اینکه به دشمن حمله کند استفاده می‌کند، گفت: هرچه که پیش می‌رویم مردم جهان به مظلومیت مردمی که ۴۵ سال پیش حضرت امام خمینی(ره) روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید بیشتر پی می‌برند.

سرپرست اداره سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان تأکید کرد: اگر خون‌های مردم مظلوم غزه و کودکانی که هم سن و سال کودکان ما هستند، نبود امروز جهان به دو قطب تقسیم نمی‌شد. وجدان‌های خوابی که بیدار شد، وجدان‌های بیداری که به حرکت درآمد و می‌خواهد اقدام کند و آماده است، در سراسر جهان امروز با ما هم صدا شدند که اسرائیل غاصب و کودک‌کش است.

انتهای پیام
captcha