طوفان‌الاقصی توطئه استکبار علیه ملت اسلامی را برملا کرد
کد خبر: 4182630
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

طوفان‌الاقصی توطئه استکبار علیه ملت اسلامی را برملا کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آن چیزی که دررزو‌های اخیر توسط عملیات طوفان‌الاقصی آنکه رخداد توطئه استکبار علیه ملت اسلامی بر ملأ کرد تا خیال گسترش اسرائیل از نیل تا فرات از بین رود.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه امروز شنبه ۲۷ آبان در راهپیمایی مردم کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر در غزه با بیان اینکه آنچه در این روز‌ها رخ داده حادثه بسیار بزرگی در تاریخ است، اظهار کرد: از مجاهدان و مبارزان فلسطینی در تاریخ به عظمت یاد خواهد شد.

وی افزود: در این روز‌های اخیر توسط مبارزان فلسطینی عملیات طوفان‌الاقصی رخ داد و این عملیات توطئه استکبار علیه ملت اسلامی را بر ملا کرد تا خیال گسترش اسرائیل از نیل تا فرات از بین برود.

حجت‌الاسلام غفوری بیان کرد: در این روز‌ها که ما دور هم جمع شدیم، قرار بود جمع زیادی از کشور‌های اسلامی رابطه خود را با رژیم صهیونیستی عادی کنند که این عادی‌سازی روابط ملت فلسطین را برای همیشه از بین می‌برد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با توطئه دشمن علیه کشور‌های اسلامی قرار بود راه را بر جبهه مقاومت ببندند، اما می‌بینیم که ناگهان آنچه طی ۷۵ سال دشمن با کشتار و شهادت بی‌گناهان بسیاری رقم زده بود، محقق نشد.

وی اضافه کرد: چند سال قبل دشمن با هزینه کردن هفت هزار میلیارد دلار قصد داشت اسرائیل را از نیل تا فرات گسترش دهد، اما سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی از منطقه دفاع کردند و توطئه آنان را باطل کردند.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: پس از شهادت سرداران مقاومت دشمن با دیدن جای خالی شهید سلیمانی دوباره برنامه‌ریزی توطئه‌انگیز خود را وارد فاز اجرایی کرد، اما این‌بار فرزندان معنوی سردار مقاومت با همان شجاعت و شهامت با طراحی دقیق یک عملیات کاملاً سری دشمن را با فعالیت ۶ شبکه ناکام گذاشتند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشور‌های اسلامی با عملیات جبهه مقاومت برای همیشه خاک شد و کشتار اسرائیل در غزه چنان خشم کشور‌های جهان را برانگیخته که دیگر کسی نمی‌تواند حتی سخنی در این رابطه مطرح کند.

وی اظهار کرد: مدیریت میدان نبرد در غزه امروز در دست جبهه مقاومت و حماس است که پس از عملیات‌های کور دشمن در جهت کشتار مردم بی‌گناه مبارزان شجاع فلسطین منتظر حضور دشمنی ترسو در میدان نبرد بودند.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به اینکه دشمن در میدان نبرد شکست خورده، گفت: در طول ۷۰ سال گذشته کشته و اسیران اسرائیل بی‌سابقه بوده و به میزان تمام این سال‌ها این رژیم تلفات داده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز آنچه که مهم و قابل اهمیت است جنگ رسانه‌ای است که توسط دشمن راه‌اندازی شده چرا که این رژیم خبیث سعی در وارونه جلوه دادن حقایق را دارد و با این روش می‌خواهد کشتار مردم بی‌گانه را حق جلوه دهد.

وی افزود: دنیا وارد جنگ رسانه‌ای شده تا جای قاتل و شهید را عوض کند و اسرائیل با قتل بیش از پنج هزار کودک مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی قصد دارد مظلومان را قاتل و خود را مظلوم جلوه دهد.

حجت‌الاسلام غفوری تأکید کرد: امروز بر همه واجب است در عرصه تبیین به یاری ملت فلسطین و مبارزان غزه بشتابیم تا مبادا دشمنان در روایتگری استقامت و جهاد در راه خدا را به نحوی دیگر روایت کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اجازه ندهیم دشمن در قضیه فلسطین روایت دروغ برای جوانان تعریف کند. تبیین حقیقت‌ها و روشنگری مظلومیت مردم فلسطین وظیفه رسانه ماست و باید در مسیر درست برای نمایش مظلومیت کشور فلسطین، قتل عام ملیونی که دشمن برای آن برنامه دارد متوقف شود.

وی در پایان با آرزوی شکست برای استکبار جهانی اظهار امیدواری کرد تا کشور فلسطین در مسیر مقاومت و شجاعت خود زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد و ملت ما با این ملت مظلوم در منطقه به زودی در قدس شریف نماز خوانده و سجده شکر به جای آورند.

انتهای پیام
captcha