برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی گلستان
کد خبر: 4182559
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی گلستان

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر استانی از ۲۹ آبان تا یکم آذر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خبر داد.

متین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان الهام متین، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی که امروز، 27 آبان در اداره کل ارشاد گلستان برگزار شد، گفت: هدف اولیه از راه‌اندازی جشنواره تئاتر آشتی دادن مردم با هنر، هنرمندان و سامان‌دهی فعالیت هنرمندان است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: شورای سیاستگذاری سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خیابانی از اول مرداد امسال شکل گرفت که برگزاری این جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی کلید خورد و با توجه اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریورماه بود اما به علت استقبال هنرمندان این جشنواره تا 25 مهرماه تمدید شد.

متین با بیان‌ اینکه 9 شهرستان در تئاتر خیابانی شرکت کردند، گفت: ١٨ اثر صحنه‌ای و هشت اثر خیابانی از شهرهای گرگان، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، علی آبادکتول، رامیان، آزادشهر، کلاله، مینودشت و گنبدکاووس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان‌ اینکه این جشنواره از ٢٩ آبان تا یکم آذر با رقابت 13 اثر از گروه‌های نمایشی راه‌یافته به مرحله نهایی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره علاوه بر 5 داور استانی یک داور ملی هم خواهیم داشت که مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز پنجشنبه دوم آذرماه با معرفی گروه‌های نمایشی برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha