ملت‌های مسلمان در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته‌اند
کد خبر: 4182537
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
حجت‌الاسلام تسخیری:

ملت‌های مسلمان در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه امروز ملت‌های مسلمان جهان در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته‌اند، گفت: اگر کسی اظهار کند که امروز جنگ در منطقه کوچکی به نام غزه و در مقابلش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، گمراه کردن افکار عمومی و نادانی است.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه در راهپیمایی اقشار مختلف مردم اهواز که امروز ۲۷ آبان در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه انجام شد، گفت: این اجتماع بزرگ با حضور آحاد مردم، ملت آگاه و بابصیرت و ولایت‌مدار خوزستان به پاس احترام خون مقدس شهدای بی گناه و کودکان فلسطین در سراسر کشور در آستانه روز جهانی کودک برگزار شده است.
وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «شما با مال و جانتان آزمایش می‌شوید» سخن در زمینه آزمایش الهی مفصل است؛ یکی از زمینه‌های آزمایش انسان، حفظ دین است. کدام معامله بالاتر از این است که انسان جان و مالش را در این امتحان بزرگ یعنی حفظ دین و اسلام تقدیم کند؟ امروز ملت‌های مسلمان جهان در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته‌اند. امروز موضوع، غزه و رژیم صهیونیستی نیست، امروز موضوع دو جبهه حق و باطل است و این دو جبهه کما فی‌السابق در مقابل هم قرار گرفته‌اند.

امروز در دنیا جنگ بین حق و باطل است

تسخیری بیان کرد: اگر کسی اظهار کند که امروز جنگ در منطقه کوچکی به نام غزه و در مقابلش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، گمراه کردن افکار عمومی و نادانی است. امروز در دنیا جنگ بین حق و باطل است. فطرتاً انسان‌ها، حق‌گرا هستند. امروز در دنیا می‌بینیم که نه تنها جبهه اسلام قد علم کرده و از حق دفاع می‌کند بلکه در غرب، اروپا، آفریقا و نقاط مختلف جهان، ملت‌ها به پا خاسته و فریاد مظلومیت خط مقدم مبارزه با باطل را سر می‌دهند. این نشانه‌ای برای همه ما و بیداری برای همه ملت‌هاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه عنوان کرد: ما می‌بینیم که عده‌ای از یهودی‌ها در مقابل صهیونیست‌ها شعار می‌دهند و این یعنی مبارزه حق علیه باطل. این فریاد همگانی برای دفاع از حق است و این بیداری ملت‌هاست، اگرچه در این راستا شهدا داده‌ایم و خواهیم داد، اما اعلام می‌کنیم اگر امام‌المسلمین رهبر فرزانه انقلاب لب تر کند جانمان را فدای اسلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی، علمداری جبهه حق را به دوش گرفته و دستان مظلومان عالم را در ابعاد مختلف پر کرده است. مانند سردار سلیمانی، آن فرمانده شجاع که امام المسلمین فرموده‌اند «دست جبهه مقاومت را پر کرد».

تسخیری افزود: امروز جبهه حق در برابر همه استکبار، جبهه عظیمی را برای مقابله و سردادن فریاد ضد ظلم و استکبار تشکیل داده است و در آمریکا، اروپا و تمام کشورهای عالم، ملت‌ها به پا خاسته و فریاد مقابله در مقابل استکبار می‌دهند. انقلاب اسلامی است که ملت‌ها را بیدار و هوشیار کرد و امروز مردم بی‌تفاوت نیستند.

جبهه مقاومت پیروز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه عنوان کرد: عده‌ای کودک بی‌گناه که یکی، دو روز بیشتر به دنیا نیامده‌اند مظلومانه به شهادت می‌رسند و این گونه نیست که این صدا به جایی نرسد. امروز این صدا در تمام عالم طنین‌انداز شده و برخلاف آن روز است که جبهه کفر بر ملت‌ها زورگویی می‌کرد و آنها را مورد هدف قرار می داد و کسی جرئت نمی‌کرد در مقابل آن‌ها قد علم کند.

تسخیری بیان کرد: در این ایام چندین پایگاه آمریکا در منطقه مورد هدف‌ موشک‌های مقاومت قرار گرفت. آنهایی که می‌گفتند امن‌ترین جای دنیا در رژیم صهیونیستی است، امروز ببینند چگونه شهرک‌هایی که غصب کردند مورد هدف جبهه مقاومت قرار می‌گیرند. این ملت درس گرفته از مکتب امام حسین(ع) است که زیر بار ذلت نرفتند و شعار «هیهات من‌الذله» را سر می‌دهند. این شعار اگرچه هزینه دارد و سر مولا امام حسین(ع) را بالای نیزه کرد ولی امام حسین(ع) و مکتب و اندیشه ایشان را ترویج می‌کند. ما شهید دادیم و در مقابل استکبار جهانی ایستادیم. ملت ما هشت سال ایستاد و نگذاشت غربی‌ها و طرفدارانشان، نوکرانشان، پول‌هایشان و نیروهایشان یک وجب از این خاک را به دست بیاورند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه رژیم اسرائیل را نابود خواهیم کرد، گفت: این یک حرف نیست بلکه میدان عمل است. دیدیم که ۴۰ سال در مقابل ملت‌های مظلوم به ویژه ملت ایران اسلامی قد علم کردند اما آیا توانستند کاری کنند؟ به فضل الهی در غزه هم شکست خواهید خورد.

وی افزود: همه باید بدانند این ملت همان ملتی است که هشت سال در مقابل همه تجهیزات و امکانات دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند و ذره‌ای نترسیدند و امروز هم ملت آگاه و مقاوم فلسطین در مقابل آن همه موشک‌هایی که آمریکای جنایتکار در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده، ایستاده است. تمام دنیا به ویژه ملت ایران اسلامی در کنار این ملت ایستاده است و ان شاءالله رژیم صهیونیست را شکست خواهند داد.

تسخیری بیان کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم شما فکر می‌کنید بخشی از غزه را محاصره کردید می‌توانید آنجا بمانید؟ شما را به اربابتان آمریکا ارجاع می‌دهیم. وقتی آمریکا در افغانستان حضور پیدا کرد چگونه با خواری و ذلت بیرون رفت؟ یادتان نرود امروز اوضاع ارباب‌تان در عراق و سوریه چگونه است. ان شاءالله به فضل الهی جبهه مقاومت شما را با خواری و ذلت از غزه بیرون خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha