جبهه مقاومت فقط از فلسطین دفاع می‌کند
کد خبر: 4182402
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
امام جمعه بجنورد:

جبهه مقاومت فقط از فلسطین دفاع می‌کند

حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: در جنگ غزه فهمیدیم غیر از جبهه مقاومت، در عمل هیچ حکومتی از فلسطین حمایت نمی‌کند، برعکس اسرائیلی‌ها با کمک برخی از کشورهای منطقه و با حمایت آمریکا این اقدامات وحشیانه را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز، ٢۶ آبان‌ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی این شهرستان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: هر روز که می‌گذرد واقعیت‌ها بیشتر روشن شده، و دوست و دشمن مشخص می‌شود. رژیم صهیونیستی در صدد این بود با عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای منطقه، فلسطینیان را از سرزمینشان اخراج کنند که با چنین وضعیتی باید از خود دفاع کنند، چراکه هر انسان آزاده‌ای از حق خود دفاع می‌کند.
 
وی افزود: مردم غزه شش هزار اسیر در دست صهیونیستی‌ها دارند، اسیرهایی که بدون دادگاه و حکم، سرنوشتشان مشخص نیست، آنان افرادی در سنین مختلف هستند.
 
امام جمعه بجنورد با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه چرا غزه آغازگر حمله به اسرائیل است، گفت: غزه شروع‌کننده این جنگ نیست، غزه از ۷۴ سال گذشته به هر بهانه مورد حمله قرار می‌گیرد، اکنون مردم غزه برای مراودات تجاری گذرگاهی در اختیار ندارند، گذرگاه‌ها در دست اسرائیل است و ورود و خروج کالا باید با اجازه یهودیان انجام می‌شود.
 
نوری گفت: در جنگ غزه فهمیدیم غیر از جبهه مقاومت، در عمل هیچ حکومتی از فلسطین حمایت نمی‌کند، برعکس  اسرائیلی‌ها  با کمک برخی از کشورهای منطقه  و با حمایت آمریکا این اقدامات وحشیانه را انجام می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه ایران و جبهه مقاومت دست از یاری مردم مظلوم غزه برنمی‌دارند و تا پیروزی کامل در کنار مردم فلسطین قرار دارند، گفت: حمایت از مظلوم، تکلیف است و باید از مردم مسلمان دفاع کرد، این در حالی است ک مردم استان فردا، منسجم و هم‌صدا با سایر استان‌ها در راهپیمایی شرکت و از مردم غزه دفاع می‌کنند، حضور مردم مایه دلگرمی مردم مظلوم غزه خواهد بود، از این‌رو از تمامی مردم دعوت می‌شود در این راهپیمایی حضور داشته باشند.
 
نوری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) بهترین الگو برای پرستاران و الگوی عبادت و بندگی، عفت و ایثار است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در پایان سخنان خود خواستار رسیدگی و توجه به حقوق پرستاران شد.
انتهای پیام
captcha