۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان اردبیلی اهدا شد
کد خبر: 4182380
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان اردبیلی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل گفت: در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و براساس سیاست‌های کلی جمعیت، ۶۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت این نهاد توزیع شد تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

توزیع ۶۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، 25 آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: در آستانه میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار شاهد توزیع ۶۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت هستیم.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ۶۲۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است، بیان کرد: بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین این تعداد جهیزیه تخصیص یافته است تا نوعروسان تحت حمایت بتوانند راهی خانه بخت شوند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی زندگی است، افزود: یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، لباسشویی و تلویزیون به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود تا بخشی از لوازم ضروری زندگی آنها برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل جریان‌سازی ازدواج آسان را از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد برشمرد و گفت: نوعروسان جوان تحت حمایت با سادگی و به دور از تجملات وارد خانه بخت می‌شوند که این امر بر تداوم زندگی آنها افزوده است.

وی با بیان اینکه ارائه مشاوره‌های لازم به نوعروسان تأثیر بسزایی در زندگی آنها دارد، اعلام کرد: قبل، حین و پس از ازدواج مشاوره‌های بسیاری به نوعروسان ارائه می‌شود تا آنها مهارت‌های لازم زندگی را بیش از پیش بیاموزند.

حسین‌نژاد یادآور شد: در کنار اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمیته امداد سعی کرده تا در توسعه و ترویج ازدواج آسان نیز گام‌های مؤثری را بردارد که این امر به تقویت نظام خانواده منجر شده است.

انتهای پیام
captcha