اهدای ۹۹ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بابلی
کد خبر: 4182225
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

اهدای ۹۹ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بابلی

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت:  99 سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

احمد جعفری، رئیس کمیته امداد شهرستان بابلبه گزارش ایکنا به نقل از‌ پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران، احمد جعفری، رئیس کمیته امداد بابل، با اشاره به اینکه در بابل ۶۲۴۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، گفت:  99 سری جهیزیه و هدیه داماد به ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: اقلام این جهیزیه‌ها شامل لوازم ضروری برای شروع زندگی مشترک، اعم از یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و دیگر وسایل زندگی است.

جعفری تصریح کرد: این امر مهم و خداپسندانه با کمک خیران و نیکوکاران بابلی در قالب هم افزائی با کمیته امداد بابل تحقق یافته است و  سال گذشته نیز 109 جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی تهیه و به آنها اهدا شد.

رئیس کمیته امداد بابل با  اشاره به کلام مقام مغظم رهبری در  باره  اهمیت سبک زندگی ایرانی اسلامی خاطرنشان کرد: ازدواج آسان زمینه ساز زندگی همراه با نشاط و قناعت  است و به نوعی اشاعه خیر و نیکی نیز محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: این نهاد با مشارکت خیران به منظور رفاه حال مردم و ایجاد زندگی سالم به موضوع کمک برای تشکیل خانواده، به مسائل اساسی و نیازهای اولیه توجه خاصی  دارد.

انتهای پیام
captcha