فرهنگ جهاد و شهادت گره‌گشای مشکلات اجتماعی است
کد خبر: 4182127
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا:

فرهنگ جهاد و شهادت گره‌گشای مشکلات اجتماعی است

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت گره‌گشای مشکلات اجتماعی و فردی است، گفت: ایثار و مجاهدت محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست مربوط به همه زمان‌ها و مکان‌ها و با همین حرکت می‌توان در برابر استبداد، تجاوز، خیانت و خباثت‌های دشمنان ایستاد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا امروز، 24 آبان‌ماه در پنجمین یادواره یک‌هزار و 322 شهید یگان‌های ویژه و گرامیداشت یاد و خاطره 33 شهید والامقام یگان ویِژه استان گیلان که در سالن همایش‌های شهدای ناجا برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی و مرهون جانفشانی و فداکاری و استقامت شهداست، از وجود همین شهداست که ما امروز امنیت و آرامش را در کشورمان احساس می‌کنیم.

وی افزود: ایثار و مجاهدت محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست بلکه جهاد و ایثار فرهنگی مربوط به همه زمان‌ها و مکان‌ها و با همین حرکت است که می‌توان در برابر استبداد، تجاوز، خیانت و خباثت‌های دشمنانی که چشم دیدن این ملت انقلابی و ولایی را ندارند، ایستاد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا شهیدان را حافظان ارزش‌ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: شهیدان برای حفظ ارزش‌ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه کردند، آنان با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندند.

وی با بیان اینکه آنچه امروز از آن به عزت، افتخار و سربلندی تعبیر می‌کنیم، ثمره خون شهدا بوده و باید همواره تلاش کنیم دنباله رو راه آنها باشیم، افزود: اقتدار کشور ما به پشتیبانی، استقامت و وجود روح شهادت در بین مردم بوده و خداوند هم پاداش استقامت را حیات طیبه ابدی قرار داده است.

سردار کرمی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت گره‌گشای مشکلات اجتماعی و فردی است، تصریح کرد: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های مادی ارزیابی کرد و خط سرخ شهادت افتخار و اقدام بزرگ گروه‌های فلسطینی و جانفشانی محور مقاومت در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی مصداق روشن ایثار و از خود گذشتگی در برابر ظلم و ظالم زمان است.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی، روحیه استکبارستیزی همواره در کشورمان زنده و پایدار است، گفت: شناخت اهداف و اقدامات دشمنان از مهمترین راهکارهای مقابله با خطرات و تهدیدات در مقابل جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام
captcha