ایران الگوی جبهه مقاومت است
کد خبر: 4182107
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

ایران الگوی جبهه مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه در دوره‌ای از تاریخ قرار گرفته‌ایم که ایران الگوی جبهه مقاومت است، گفت: هدف قرار دادن زن و کودک بی‌دفاع نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 24 آبان‌ماه در پنجمین یادواره سرداران و یک‌هزار و 322 شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و 33 شهید یگان ویژه استان با اشاره به ویژگی‌های محسنین در قرآن کریم اظهار کرد: محسنین همواره با خدا، مردم و جامعه رابطه خوبی دارند و اهل نماز، بندگی و پرداخت زکات هستند؛ شهدای ما نیز اینگونه بودند و خود را وقف راه خدا کردند تا انسانیت، دین و راه سعادت حفظ شود.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای فراجا در آشوب‌های سال گذشته، افزود: به سبب پایمردی‌ها و شهادت این جوانمردان، توطئه دشمن خاموش شد و نیروهای مسلح ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کردند، شهدا در مراسمی که به‌نام آنها باشد، حضور دارند؛ آنان امروز در بهترین شرایط قرار دارند و ما انسان‌های دنیا در سخت‌ترین شرایط هستیم.

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه گفت: تا قبل از این حوادث، بارها درباره وحشی‌گری‌های شیاطین و یزیدیان در کربلا خوانده و شنیده بودیم اما امروز شمر و عمر سعد زمانه خود را به‌چشم می‌بینیم که در حال جنایت هستند فقط ظاهرشان تغییر کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 میلیون ایرانی در پویش حمایت از مردم غزه شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: غزه تاکنون بیش از 10 هزار شهید داده، در هیچ دوره‌ای از تاریخ، قلوب ملت‌ها تا این حد مالامال از خشم و انزجار از شیاطین نبود‌.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه دشمنان در دوران کرونا از میلیون‌ها ابزار استفاده کردند تا آمریکا را کدخدا نشان دهند، گفت: اما امروز همه فهمیدند که آمریکا شیطان و خون آشام است و ملت‌ها متوجه مظلومیت غزه شده‌اند و همانطور که قرآن وعده داده قطعا از مجرمان انتقام گرفته می‌شود.

امام جمعه رشت یاری مؤمنان را وعده حتمی خداوند طبق آیات قرآن کریم دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی نیز در هر شرایطی از کمک همه‌جانبه به مردم مظلوم غزه دریغ نخواهد کرد و ما براساس مصالح حکمت، عزت و مصلحت حرکت خواهیم کرد و به نسخه‌‌های خونخواران بشر اعتقادی نداریم و راه و نقشه استعماری آنان را دنبال نمی‌کنیم زیرا ما شهید دادیم تا این انقلاب و حمایت از مظلوم حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شهید دادیم تا انقلاب اسلامی حفظ شود و این راه را ادامه خواهیم داد، افزود: نسل معاصر امروز با اعتقادی راسخ در مسیر شهید و شهادت قرار دارند و از آنان الگو می‌گیرند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی را با کمک‌های خود ذلیل‌تر کرده است، گفت: هدف قرار دادن زن و کودک بی‌دفاع نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است به‌همین دلیل بمب و راکت‌هایشان را بر سر مردم بی‌دفاع فرود می‌آورند اما در واقعیت دچار استیصال شده‌اند.

امام جمعه رشت جمهوری اسلامی با بیان اینکه در دوره‌ای از تاریخ قرار گرفته‌ایم که ایران الگوی جبهه مقاومت است، تصریح کرد: تمدن غرب چیزی جز نسل‌کسی و آدم‌کشی نیست، آنها قدرت برتر در عرصه نظامی نیستند و به همین دلیل صرفا از بمب و موشک و راکت استفاده می‌کنند؛ هدف قرار دادن زن و کودک بی‌دفاع نشانه شکست دشمن در عرصه نظامی است.

انتهای پیام
captcha