افتتاح نمایشگاه «خط نگاره‌های من» در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4181939
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

افتتاح نمایشگاه «خط نگاره‌های من» در دانشگاه محقق اردبیلی

نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «خط نگاره‌های من» با محوریت آیات قرآنی، احادیث و اشعار به همت کانون هنر‌های تجسمی در مجموعه کانون ­های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد.

نمایشگاه «خط نگاره‌های من»به گزارش ایکنا از اردبیل، عادل آزاددل، مدیر برنامه‌­ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۳ آبان از برپایی نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «خط نگاره‌های من» به همت کانون هنر‌های تجسمی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۳۴ اثر از آثار سمانه عزتی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ریاضی با محوریت آیات قرآنی، احادیث و اشعار به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف کشف و معرفی استعداد هنری و فرهنگی دانشجویان برگزار شده و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حمایت از برگزاری چنین نمایشگاه­‌هایی آماده است آثار هنری دانشجویان را در معرض دید کلیه اقشار دانشگاهی قرار دهد. 

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۲۴ آبان از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰ در سالن کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه واقع در ساختمان آیت الله مشگینی میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام
captcha