مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در رشت آغاز می‌شود
کد خبر: 4181826
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
۲۷ آبان‌ماه

مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در رشت آغاز می‌شود

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: مرحله استانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از ۲۷ تا ۲۹ آبان‌ماه در سالن سینمای اداره‌کل این مجموعه فرهنگی در رشت برگزار‌ می‌شود.

سیدجلیل میرعظیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان

به‌ گزارش ایکنا از گیلان، سید‌جلیل میرعظیمی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان امروز، 23 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان از 27 تا 29 آبان‌ماه در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزار ‌می‌شود و 75 قصه‌گو در بخش‌های ملی، آیینی‌سنتی و زبان اشاره به قصه‌گویی می‌پردازند.

وی قصه‌گویی با موضوع سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، قصه با موضوع غزه، قصه‌گویی با محوریت نظم و امنیت و همچنین اجرای قصه با تأکید بر لبخند‌آفرینی را از دیگر عرصه‌های هنر‌نمایی قصه‌گویان مرحله استانی جشنواره قصه گویی اعلام‌ کرد و افزود: نگاه و زاویه دید ‌جدید، امید ‌آفرینی، لبخند و ایمان آفرینی از جمله دیگر رویکرد‌های این جشنواره محسوب‌ می‌شود.

میرعظیمی با اشاره به طیف گسترده و مخاطبان جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری و جریان‌سازی این حرکت فرهنگی‌ و هنری، گفت: گروه‌های سنی نوجوان تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از جمله شرکت‌کنندگان در جشنواره هستند.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مشارکت مسئولان و دستگاه‌های متولی عرصه فرهنگ را برای فراهم‌سازی زمینه‌های برگزاری هرچه بهتر این جشنواره شایسته قدردانی دانست و از تمامی صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برای همراهی و حضور در این جشنواره دعوت‌ کرد.

انتهای پیام
captcha