مسابقات قرآن تأمین اجتماعی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4181614
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

مسابقات قرآن تأمین اجتماعی همدان برگزار می‌شود

مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان از برگزاری بیست‌وپنجمین مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان تأمین اجتماعی با رقابت بیش از 100 شرکت‌کننده در این استان خبر داد.

حسن عروتی موفق، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان،حسن عروتی موفق، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه بیست‌وپنجمین مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان تأمین اجتماعی در سه مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و برون‌دستگاهی(نهایی) برگزار می‌شود، گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور بیش از 100 شرکت‌کننده، چهارشنبه، 24 آبان‌ماه در اداره‌کل تأمین اجتماعی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در سه رده سنی 6 تا 11 سال، 12 تا 16 سال و 16 سال به بالا برگزار می‌شود، افزود: این مرحله در 14 رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء و تک جزء، 10 سوره آخر قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی، مفاهیم و نهج‌البلاغه ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. همچنین رشته‌های اذان و حفظ سوره ملک یا یاسین مخصوص آقایان و حفظ سوره نور یا نبأ ویژه بانوان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: نفرات برتر این مسابقه به مرحله درون‌دستگاهی راه پیدا کرده و در آذرماه سال جاری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، مرحله نهایی مسابقه نیز در دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha