کشتار مردم مظلوم غزه ملت‌های جهان را بیدار کرد
کد خبر: 4180945
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
امام جمعه بجنورد:

کشتار مردم مظلوم غزه ملت‌های جهان را بیدار کرد

امام جمعه بجنورد گفت: کشتار مردم مظلوم غزه ملت‌های جهان را بیدار کرد و موجب شد همه در کنار فلسطین و جبهه مقاومت قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظها کرد: پیروزی این روزهای مردم غزه، با پیروزی از نگاه مادی‌گرایان متفاوت است.

وی ادامه داد: پیروز کسی است که تکلیف الهی را انجام بدهد یعنی همان شجاعت، وفاداری و مردانگی که مردم غزه، این روزها در نبرد با اسرائیل دارند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: جبهه استکبار، همیشه جنایت، را دفاع از حقوق بشر معرفی می‌کرد ولی با رو شدن دست آن‌ها، میلیون‌ها نفر، حامی مردم مظلوم فلسطین شدند. کشتار مردم مظلوم غزه ملت‌های جهان را بیدار کرد و موجب شد همه در کنار فلسطین و جبهه مقاومت قرار بگیرند.

 امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دولت فرانسه به مردم خود اعلام کرد که برداشتن پرچم فلسطین در این کشور جرم است اما مردم روز بعد برای همدردی با مظلومان غزه، پرچم فلسطین را به دست گرفتند و حمایت خود را از مردمان این کشور اعلام کردند.

وی با اشاره به اسراف و بدمصرفی نان در استان، گفت: چگونه است با وجود آردی که با زحمت و هزینه‌های زیاد بیت المال، تامین می‌شود و دو‌کیلو هم از سرانه کشوری بیشتر است، باز هم کمبود نان داریم، این مشکل بزرگی است که مسئولان باید رسیدگی کنند. ‌

گفتنی است، نگران‌کننده بودن فاصله میزان کتابخوانی شهروندان از حد مطلوب و ایده آل هم، از دیگر موضوعات خطبه‌های امروز نماز بجنورد بود.

انتهای پیام
captcha