نشست تحلیلی مداحان و شاعران قمی در خصوص حوادث غزه برگزار شد
کد خبر: 4180651
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

نشست تحلیلی مداحان و شاعران قمی در خصوص حوادث غزه برگزار شد

نشست «تحلیلی بر آخرین وقایع غزه با محوریت فعالیت جبهه مقاومت» روز گذشته، 16 آبان‌ماه با حضور مداحان و شاعران آیینی قم در اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

نشست تحلیلی مداحان و شاعران قمی در خصوص حوادث غزهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، نشست «تحلیلی بر آخرین وقایع غزه با محوریت فعالیت جبهه مقاومت» روز گذشته، 16 آبان‌ماه با حضور مداحان و شاعران آیینی قم در اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان با سخنرانی عظیم ابراهیم‌زاده، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور و غلامرضا فلاح، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم برگزار شد.

غلامرضا فلاح در این مراسم بیان کرد: شرایطی که امروز در غزه حاکم است نه تنها موجب آزرده‌خاطر شدن قلوب مسلمین، بلکه تمامی آزادی‌خواهان دنیا شده است و برپایی تجمعات گسترده در نقاط مختلف جهان در راستای محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و همدردی با مردم مظلوم غزه بیانگر این واقعیت است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم اظهار کرد: مداحان و شاعران آیینی استان قم همانند سایر اقشار، جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنند و امیدواریم با اتحاد امت اسلام به‌زودی شاهد نابودی این غده سرطانی، آزادی قدس شریف و پیروزی نهایی مردم قهرمان فلسطین باشیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم که به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی، کانون مداحان، کانون شاعران آیینی، بنیاد دعبل خزاعی و بسیج مداحان استان قم در راستای کسب آخرین اطلاعات مداحان و شاعران از شرایط و تحولات غزه پس از عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی برپا شد، جمعی از شاعران آیینی استان قم که در این مدت آثاری را با محوریت حوادث غزه و در دفاع از این مردم مظلوم تولید کردند به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام
captcha