یادواره شهدای دانشجوـ معلمان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4180294
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

یادواره شهدای دانشجوـ معلمان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

نخستین یادواره شهدای دانشجو ـ معلمان کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور دانشجویان، خانواده معظم شهداء و ایثارگران در یاسوج برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوـ معلمان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سلیمان حسینی‌نیک، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 15 آبان‌ماه در یادواره شهدای دانشجوـ معلمان استان، گفت: شهدا برای بصیرت‌افزایی ما به میدان جنگ رفتند، یادواره شهدا باید موجب بصیرت‌افزایی و شناخت راه شهدا برای نسل جدید و معلمان باشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان با الگوگرفتن از شهیدان انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و ارزش‌های اسلامی به نسل جوان جامعه باشند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: عزت این مملکت، دوام و بقای نظام، پیشرفت و توسعه کشور در گرو ارج نهادن راه شهیدان است و هر آنچه را که داریم مرهون قطره قطره خون شهدا و جان فشانی‌های آن‌ها است.

همچنین، ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: بعد از جنگ عده‌ای گفتند از شهید حرف نزنید مردم ناراحت می‌شوند و اینکه این نسل می‌خواهند زندگی کنند.منطقه معرفت و عرفان عمیق و عشق است.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین رکن معرفت شناخت خویشتن خویش است، تصریح کرد: شهیدان پیکر خود را مادی نمی‌دانستند بلکه آن بعد ملکوتی می‌دانستند که به مقام الهی رسیدند.

دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهدا وظیفه است و باید به نسل‌های بعدی منتقل شود و زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه‌ای است که بر دوش ما است، گفت: نقش معلمان در جامعه اسلامی در تربیت نسل جوان و آینده سازان کشور نقشی بی‌بدیل و ماندگار است و باید رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را دقیق و جدی انجام دهند.

انتهای پیام
captcha