خانه‌های عنکبوتی در حال فروپاشی است
کد خبر: 4179613
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
خطیب جمعه بیرجند:

خانه‌های عنکبوتی در حال فروپاشی است

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با بیان اینکه وقایع رخ داده در غزه قلب ما را خون کرده‌ است، گفت: جنایتکاران عالم بدانند که عمرشان به سرآمده و خانه‌های عنکبوتی آنان در حال فروپاشی است.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، خطیب جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، خطیب جمعه بیرجند امروز، ۱۲ آبان در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد، گفت: بیداری بزرگ در سراسر عالم رقم خورده است و مبارزه با فرعون‌ها و طاغوت‌های جهان منحصر به ایران اسلامی نیست.

وی با اشاره به ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌‌آموز گفت: این روز یادآور سه واقعه مهم شامل تبعید امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌‌آموزان در سال ١٣۵٧ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣۵٨ است و اینها یک جریان و خیزش الهی بوده که در عصر ما رقم خورده‌ است.

خطیب جمعه بیرجند عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکای جهانخوار در ۲ واقعه شهادت دانش‌آموزان و تبعید امام دست برتر را داشت اما در سومین مناسبت یعنی زمانی که دانشجویان انقلابی، سفارتخانه پلید و به عبارتی جاسوس خانه را به دست گرفتند و «انقلاب دوم» نام گرفت، دست برتر با ما بود.

وی افزود: مناسبت ۱۳ آبان، برترین و شفاف‌ترین صحنه‌ها را جلوی چشم انسان می‌گذارد که باید همه چشم‌ها و نگاه‌ها در اوج بصیرت قرار داشته باشد چرا که دشمنان هر روز در حال توطئه هستند و ما نیز باید هر روز بیدار و با بصیرت باشیم. مناسبت‌های مختلف از جمله روز دانشجو، روز دانش‌آموز و هفته دفاع مقدس برای اوج بخشی و عمق بخشی بیشتر به نگاه و بصیرت ملت عزیزمان است لذا باید روز به روز پیام ۱۳ آبان یعنی استکبارستیزی ما عمیق‌تر از گذشته و برائت از دشمنان هر روز و مستمر باشد.

رحیم‌آبادی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، وقایع رخ داده در غزه قلب ما را خون کرده‌ است اما به برکت انقلاب اسلامی و ولایت، آزادگان و مستضعفان عالم بیدار شده‌اند و به سمت مبارزه با طاغوت‌های جهان می‌روند. جنایتکاران عالم بدانند که عمرشان به سرآمده و خانه‌های عنکبوتی آنان در حال فروپاشی است، ملت عزیز ایران امروز منتظر صدور فرمان جهاد مقدس علیه این تباهکاران است تا وارد میدان مبارزه شوند.

وی با اشاره به بیداری مردم جهان به پیروی از انقلاب اسلامی و بیداری ایران بیان کرد: ملت صبور فلسطین با مقاومت خود مطئمن باشند که مژده‌ای را پیش‌رو خواهند داشت و باید آماده باشند.

رحیم‌آبادی همچنین به حضور مسئولان کشور در میدان‌های مختلف خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: این روزها رئیس‌جمهور محبوب، انقلابی و دشمن ستیز ایران در رأس دشمن‌ستیزی خود، خدمت حقیقی به مردم را در دستور کار قرار داده‌ است و مانند نگینی در جمع مردم انقلابی کردستان چه حماسه زیبایی رقم خورد. حماسه خدمت‌رسانی به مردم همراه با حماسه بصیرت و صبر در برابر مشکلات و حماسه حضور در همه میدان‌های انقلاب مردم ما را به سمت حاکمیت مطلق ولی امر نزدیک می‌کند.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه پیام همه انبیای الهی و در رأس آن پیامبر گرامی اسلام(ص) این بود که بشر، شاگرد مکتب الهی باشد گفت: انسانیت بشر زمانی معنا پیدا می‌کند که از لحظه‌ها به بهترین شکل استفاده کند و در حقیقت به درگاه الهی متصل شود. اگر امروز کاخ‌های سیاه و چنین افراد رو سیاهی در دنیا ظلم می‌کنند، نشان دهنده این است که پیوند بشر با خداوند به هم خورده اما به لطف خداوند متعال، ملت عزیز ما با انقلاب خود بیدار شد و عزت بخشی آنان به سایر بندگان الهی نیز تعلق پیدا کرده‌ است.

رحیم‌آبادی گفت: امروز مردم ایران نسخه شفابخش بشریت را خوب پیدا کردند و به فکر جهانی شدن این نسخه هستند که با این شرایط، طبیعی است دشمنان بیکار نخواهند نشست و مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز به فضل الهی مردم ایران حرکت جهانی خود را به سمت حاکمیت مطلق الهی آغاز کرده‌اند ادامه داد: از انقلاب، جهاد و مقاومت مردم ایران در روایات مختلف آمده‌ است، امروز ملت عزیز ما زمینه بازگشت حقیقی به نسخه امن الهی را فراهم می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان بیان کرد: جبهه مقاومت امروز روشن‌گرترین جبهه به پرچمداری ایران اسلامی است که امیدواریم زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشد.

انتهای پیام
captcha