بیست و یکمین کنگره آسمانی عروج در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4179590
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

بیست و یکمین کنگره آسمانی عروج در یزد برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری بیست و یکمین کنگره آسمانی عروج در مسجد آیت‌الله شهید صدوقی(ره) دانشگاه آزاداسلامی یزد خبر داد.

کنگره آسمانی عروجبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بسیج دانشجویی یزد، سیدمحمد موسوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: بیست و یکمین کنگره آسمانی عروج، پانزدهم و شانزدهم آبان ماه در مسجد آیت‌الله شهید صدوقی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

موسوی افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین و ظلم شدید بر مردم مظلوم غزه و بمباران‌های ناجوانمردانه، موضوع این کنگره در شب اول، گرامیداشت شهدای غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و سخنران شب اول کنگره، حجت‌الاسلام مجتبی عرب استاد حوزه و دانشگاه است و سیدعلی حسینی و سیدعلی کاظمی‌نسب به مداحی و ذکر مصیبت می‌پردازند.

وی ادامه داد: شب دوم کنگره گرامیداشت شهید محمدحسین محمدخانی از شهیدان دانشگاه آزاد است که در این شب سیداحمد عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و از دوستان این شهید بزرگوار، به یادآوری خاطرات شهید محمدخانی می‌پردازد. همچنین کربلایی محسن محمدی‌پناه ذکر مصیبت خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان گفت: از تمام مردم متدین و شهیدپرور دارالعباده دعوت می‌شود تا با شرکت در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام
captcha