یادواره دومین سالگرد شهید «موسی نوروزی» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4179267
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

یادواره دومین سالگرد شهید «موسی نوروزی» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم دومین سالگرد شهید «موسی نوروزی» با حضور مردم و مسئولان کهگیلویه‌وبویراحمد به همت حوزه مقاومت امام محمدتقی(ع) دیشموک در این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام خرمروز، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرمروز، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 10 آبان‌ماه در یادواره دومین سالگرد شهید موسی نوروزی، گفت: برگزاری باشکوه این یادواره‌ها پیام‌های مهم و بااهمیتی دارد.مردم قدردان و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند، یکی از پیام‌های این یادواره‌ها پیروی اقشار مردم به خصوص جوانان از راه و منش شهیدان است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به خصوص جوانان از دیگر پیام‌های برگزاری یادواره شهدا است، وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم در تبعیت از ولایت و رهبری و پایبندی به ارزش‌هایی که شهدای عزیز ما در این راه جان دادند، از دیگر نتایج برگزاری یادواره شهدا است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: از مهمترین پیام‌های برگزاری یادواره شهدا در این ایام، حضور یکپارچه و منسجم مردم و پیوند و میثاق با شهدای مظلوم غزه، کودکان و زنان بی‌پناه است که امروزه مورد حمله بیش از پیش رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت کار است و این مردم با حضورشان با مردم مظلوم مظلوم فلسطین میثاق بستند که پشتیبان آن‌ها در جبهه مقاومت هستند و قطعا امت اسلامی مظلومان عالم به خصوص فلسطینیان را حمایت خواهند کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند، امام جمعه دیشموک نیز در این آیین گفت: با برگزاری یادواره شهدا، مردم، جوانان و نوجوانان با سبک زندکی شهدا بیش از گذشته آشنا می‌شوند.جامعه‌ای که سبک زندگی شهدا در آن جاری شود، یقیناً جامعه‌ای اسلامی و مصون خواهد بود.

همچنین، اسلام حجت‌دوست، معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه کهگیلویه نیز هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برشمرد و بیان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده از رویکرد‌های برگزاری این یادواره‌ها است.امروزه اگر عزت، افتخار و آبرویی در جامعه و جهان داریم، مدیون خون شهدا و خانواده‌های گرانقدر شهدا هستیم.

یادآور می‌شود، ستوان سوم «موسی نوروزی» از مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان روز چهارم آبان‌ماه 1400 در جریان درگیری تیمی از مأموران با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha