مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گنبدکاووس برگزار می‌شود
کد خبر: 4179248
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گنبدکاووس برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد قائمیه به طرف مصلی امام جعفر صادق(ع) و با سخنرانی معاون ولی‌ فقیه در نیروی انتظامی کشور در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کریمی رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان در مورد اقدامات جبهه مقاومت و نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: طوفان‌ الاقصی توسط حماس، اتفاق بزرگی بود که هیمنه دشمن را شکست و این اتفاق باعث عزت مسلمانان در جهان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مردم فلسطین بعد از اینکه سال‌ها روش‌های دیگری را در مقابله با رژیم صهیونیستی امتحان کرده بودند بالاخره راه برخورد با آن را پیدا کردند؛ راهی که جز با مقاومت نمی‌توانند حق خود را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و سالروز استکبارستیزی اظهار کرد: با توجه به حملات شدید رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، درصدد هستیم با همکاری دستگاه‌های مرتبط فرهنگی این مراسم در مدارس باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با بیان‌ اینکه با توجه به مقاومت اخیر مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی چند یادواره به نام یادواره شهدای غیرت، امنیت و مقاومت در گنبدکاووس برگزار می‌شود، افزود: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در گنبدکاووس از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد قائمیه به طرف مصلی امام جعفر صادق(ع) و با سخنرانی معاون ولی‌فقیه در نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی برنامه‌های فرهنگی، حماسی و ورزشی مانند نمایش خیابانی، اجرای سرود، برپایی موکب پذیرایی توسط دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد، گفت: همچنین مراسم راهپیمایی علاوه بر گنبدکاووس در همه شهرها و روستاها و شهرهای کرند، اینچه‌برون و بخش داشلی‌برون نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha