مسئولان در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی مشکلات باشند
کد خبر: 4179136
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
معاون استاندار سمنان:

مسئولان در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی مشکلات باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه هر مسئول ضعیف عمل کند به پای نظام نوشته می‌شود، گفت: پاسخ به موقع به مشکلات مردم مورد توجه باشد.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شب گذشته، 9 آبان در نشست شورای اداری شهرستان آرادان با بیان اینکه ستادی به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات مجلس به زودی تشکیل می‌شود، گفت: هر مسئول ضعیف عمل کند به پای نظام نوشته می‌شود از این رو ضرورت دارد پاسخ به موقع به مشکلات مردم مورد توجه باشد که در این راستا برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی طبق قانون و چهار راهبرد انتخاباتی محور عمل است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در این استان از دولت‌های قبل وجود دارد متذکر شد: برای تکمیل آنها ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است از این رو ناچار به اولویت‌بندی هستیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان، دستگاه‌های اجرایی طرح‌های در اولویت را با رویکرد نیازهای مردمی ارائه کنند که بر این اساس فقط در یکی از طرح‌ها یعنی آزادراه حرم تا حرم بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکار است.

ریواده با تأکید بر اینکه اجلاسیه شهدا با محتوا و برنامه‌ریزی مناسب و استقبال پرشور مردم در چهار شهرستان استان از جمله آرادان برگزار شده است، افزود: این اجلاسیه‌ها مقدمه‌ای برای برپایی کنگره سه‌هزار شهید استان سمنان در سال آینده است.

به گفته وی تبیین دستاوردهای نظام اسلامی نقشی مهم در امیدافزایی دارد و باید این مهم مورد توجه باشد و همچنین جمهوری اسلامی ایران طراح جبهه مقاومت است و طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بود.

ریواده با اشاره به اینکه قتل عام و کشتار دسته‌جمعی مردم بی‌گناه غزه و سکوت جوامع بین‌المللی ناشی از از خباثت استکبار و ضربه سنگین طوفان‌الاقصی به رژیم جنایتکار صهیونیستی است، اظهار کرد: این عملیات نشان داد رژیم صهیونیستی مانند تار عنکبوتی سست است چنانکه با پرتاب چندین موشک‌ها از هم پاشید و امید است به زودی شاهد نابودی این رژیم کودک‌کش باشیم.

انتهای پیام
captcha