تمدن‌سازی اسلامی مأموریت اصلی جوانان است
کد خبر: 4178646
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
حجت‌الاسلام مطیعی:

تمدن‌سازی اسلامی مأموریت اصلی جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تمدن‌سازی اسلامی مأموریت اصلی جوانان است، گفت: دشمن تلاش دارد دانش‌آموزان را دین‌ستیز کند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 7 آبان در جمع دانش‌آموزان دامغانی با بیان اینکه جلسات مسئولان با دانش‌آموزان باید ناظر بر حل مسائل و مشکلات این قشر باشد اظهار کرد: ارائه گزارش عملکرد به دانش‌آموزان نیز  ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام مطیعی ادامه داد: تمدن‌ سازی اسلامی مأموریت جوانان و نوجوانان است که در این راستا حرکت در این مسیر نیازمند تلاش، دقت، تهذیب و معنویت است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همیشه کلماتی مانند جوان و امید را در صحبتهای خود تکرار می‌کنند، متذکر شد: این نشان می‌دهد که جوانی با امید گره خوده است.

امام جمعه سمنان یادآور شد: در مسیر رشد و کمال باید خود را از آمال، آرزوها و دوستی‌های کم فایده جدا کنیم و آماده دریافت ارزش‌های بلند نظام اسلامی باشیم.

به گفته وی؛ دشمن تلاش دارد تا جوانان را به افرادی «دین‌گریز» و «دین‌ستیز» تبدیل کند که در این راستا رعایت عفت، حیا و ادب عامل کسب ارزش و عزت نفس است.

انتهای پیام
captcha