تجلیل آیت‌الله نورمفیدی از مهدی الفتی ژیمناست گلستانی
کد خبر: 4178625
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

تجلیل آیت‌الله نورمفیدی از مهدی الفتی ژیمناست گلستانی

نماینده مقام معظم رهبری در گلستان شامگاه، امروز، ۷ آبان ماه در حاشیه مراسم هفتگی تفسیر قرآن در مسجد جامع گلشن گرگان از مهدی الفتی ژیمناست گلستانی مسابقات آسیایی هانگژو تجلیل کرد.

تجلیل آیت الله نورمفیدی از ورزشکار گلستانی

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در گلستان همزمان با برنامه هفتگی تفسیر قرآن کریم آیت‌الله نورمفیدی که شامگاه امروز، ۷ آبان ماه در مسجد جامع گلشن از مهدی الفتی، ژیمناست گلستانی مسابقات آسیایی هانگژو تقدیر و تجلیل شد.

آیت‌الله نورمفیدی اصل توانمندی و داشتن بدن مستعد را یکی از اصول مورد علاقه اسلام برشمرد و گفت: به مصداق فرموده رسول گرامی اسلام(ص) مؤمنی که قوی و نیرومند باشد از مؤمن ضعیف، بهتر و دوست داشتنی تر است.

امام جمعه گرگان در ادامه خطاب به ژیمناست گلستانی گفت: موفقیت و تاریخ‌سازی شما در رشته ورزشی ژیمناستیک و کسب نخستین مدال بازی‌هایی آسیایی برای مردم ما غرور انگیز بود و موجب خوشحالی همگان گردید.

وی در پایان گفت: اميد است با اتكال به عنايت واسعه ذات اقدس باری تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره در تمام مراحل زندگی موفق و مؤید باشيد.

مهدی الفتی ژیمناست گلستانی در فینال پرش خرک بازیهایی آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد. الفتی در پرش خرک با کسب امتیاز ۱۴.۷۸۳ توانست مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو را از آن خود کند.

انتهای پیام
captcha