نماز را اول وقت بخوانید و در کارهایتان به خدا توکل کنید
کد خبر: 4178523
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
وصیت‌نامه شهید «فتح‌اله خاوندی»؛

نماز را اول وقت بخوانید و در کارهایتان به خدا توکل کنید

شهید «فتح‌اله خاوندی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است: نماز را اول وقت بخوانید و در کارهایتان به خدا توکل کنید.

وصیت نامه شهدابه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس از اردبیل، «فتح‌اله خاوندی»، ششم بهمن ۱۳۴۸، در روستای ابراهیم قشلاقی از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل به دنیا آمد. پدرش احمد، دامدار بود و مادرش وجیهه نام داشت. دانش‌آموز اول متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یازدهم بهمن ۱۳۶۵، با سمت تک تیرانداز در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ بر اثار اصابت ترکش به سر و پهلو شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای روستای دمیرچی‌لو از توابع شهرستان بیله‌سوار واقع است.

در فرازی از وصیت‌نامه «شهید «فتح‌اله خاوندی» آمده است:

«با عشق به امام و انقلاب در جبهه حاضر شده ام و رضایت خدا از همه چیز برایم مهمتر است. وقتی نامزد کردم فکر و اندیشه ام خوشبختی نامزدم بود، اما بعد از حضور در جبهه، تنها به شهادت فکر می‌کنم. من برای دفاع از ناموس و دینم تا آخرین قطره خونم خواهم جنگید و به کفار اجازه تجاوز به کشورم را نخواهم داد.

تنها خواسته‌ام از جوانان این است که نیروی جوانی‌شان را صرف کار‌های بیهوده نکنند و نماز را اول وقت بخوانند و در کارهایشان به خدا توکل کنند.

خداوند تو شاهد باش که در راه تو برای جهاد با کافران و برای گفتن لبیک به ندای حسین زمانه قدم در این راه گذاشتم و راضی به رضای تو هستم که هر چه بر سر این بنده می‌آید رضای توست.

یعنی مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن و عمل کردن به دین است. من ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان را شنیدم و با عمل به آن ندا، لبیک گفتم. به آحاد مردم می‌گویم قدر اسلام و ایران را بدانید و در حفظ ارزش‌ها تلاش کنید».

انتهای پیام
captcha