جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها در همدان
کد خبر: 4178068
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

جمع‌آوری ۱۱ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در جشن عاطفه‌ها 11 میلیارد و 338 میلیون تومان توسط مردم خیر استان جمع‌آوری‌ شده است.

محمدرسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدانمحمدرسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها که از  15 مرداد آغاز و تا 15 مهرماه ادامه داشت، اظهار کرد: امسال با همت مردم نیکوکار استان با استقرار هزار و 860 پایگاه در سطح مدارس، میادین شهرها و بخش‌ها در استان مبلغ 11 میلیارد و 338 میلیون تومان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند همدانی جمع‌آوری‌ شده که این رقم نسبت به سال گذشته 46 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: جشن عاطفه‌ها در مدارس استان با هدف ترویج فرهنگ انفاق، مشارکت، همدلی و با حضور پرشور مسئولان و معلمان و دانش‌آموزان برگزار شد. در دنیایی هستیم که باید به محیط اطرافمان توجه داشته باشیم و کمک به دیگران هم به لحاظ دینی و هم انسانی و براساس آنچه در قرآن و احادیث ائمه و پیامبر آمده است یکی از مسائل مهم و حائز توجه است. جشن عاطفه‌ها در واقع فرصتی مناسب برای آموزش عینی مفهوم ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی و تقسیم داشته‌هایمان بین همنوعان ما است.

شیخی‌زاده گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری همچنان در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است و همچنین نیکوکاران می‌توانند با کد دستوری # 081*8877* و شماره کارت  6037997591777777  نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha