دیدار كودكان با خانواده‌های شهدای قرآنی در سوادکوه
کد خبر: 4177652
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
در هفته کودک انجام شد

دیدار كودكان با خانواده‌های شهدای قرآنی در سوادکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: دیدار کودکان با خانواده‌های شهدای قرآنی از برنامه‌های هفته کودک در سطح شهرستان بود که انجام شد.

حجت الاسلام مهدی صداقتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوهبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع هفته کودک در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس، مؤسسات و مراكز قرآنی، كانون‌های فرهنگی تبليغی و تجليل از فرزند شهید مدافع حرم در هفته کودک انجام شد.

وی افزود: آشنايی كودكان با شهيد و شهادت و ديدار با خانواده‌های شهدای قرآنی از برنامه‌های دیگر هفته کودک به شمار می‌رفت.

صداقتی تصریح کرد: بهرگيری از فضای مجازی و رسانه جهت درج احاديث روايات و سيره ائمه معصومين(ع) در خصوص كودک و خانواده و برگزاری جشن هفته کودک و برگزاری مسابقات نقاشی و سرود در مراکز قرآنی اجرایی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته انتظامی، خاطرنشان کرد: حضور در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و حضور به عنوان مدعو در همایش استانی انتظامی یکی از برنامه‌های اداره بود.

وی اظهار کرد: حضور عوامل انتظامی در مؤسسات قرآنی و حضور در نشست‌های ستادی شهرستان و دیدار با خانواده‌های شهید و جانباز انتظامی نیز با هماهنگی انتظامی و تبلیغات اسلامی انجام شد.

صداقتی بیان کرد: برگزاری چهل و یکمین پنج‌شنبه‌های شهدایی بر سر مزار شهید صدرایی، نخستین پلیس شهید مازندران در روستای شورمست سوادکوه با محوریت هیئت مذهبی علقمه سوادکوه اجرایی شد.

انتهای پیام
captcha