ضبط ۱۵۰ قطعه تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز استان­‌ها
کد خبر: 4177320
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

ضبط ۱۵۰ قطعه تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز استان­‌ها

شورای عالی قرآن در ادامه تولید تلاوت قرآن در استان­‌ها، در همکاری مشترک بین صدا و سیمای مراکز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان تعداد ۱۵۰ قطعه تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز استان­‌های مذکور را ضبط کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، در ادامه تولید تلاوت قرآن در استان­‌ها، در همکاری مشترک بین صدا و سیمای مراکز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان تعداد ۱۵۰ قطعه تلاوت تصویری از اساتید و قاریان ممتاز استان­‌های مذکور ضبط شد.

علی قاسم‌آبادی، معاون تولید و نظارت شورای عالی قرآن در مهرماه جاری به عنوان کارشناس ناظر در این مراکز حضور یافته و اقدام به ضبط تلاوت‌های اذان­‌گاهی از نخبگان تلاوت این استان­‌ها کرده است. شایان ذکر است تلاوت­‌هایی که ضبط شده پس از انجام مراحل تدوین و نظارت در اوقات اذان­گاهی شبکه­‌های هامون، خاوران و کرمان پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: در ماه­‌های گذشته آموزش، هدایت و کارورزی قطعاتی که بنا بود توسط قاریان این استان­‌ها تلاوت شود به صورت مجازی و تلفنی در دستور کار حوزه تولید شورا قرار گرفت و قاریان با حداکثر آمادگی در اردوی ضبط تلاوت شرکت کردند.

معاون تولید و نظارت شورای عالی قرآن در پایان از همکاری مدیران صدا و سیمای مراکز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان، معاونان صدا و سیما، تهیه­‌کنندگان و نمایندگان شورای عالی قرآن در استان­‌ها و همچنین از تلاش‌­های مدیریت تولید شورا قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد با اهتمام صدا و سیمای مراکز و با همراهی جامعه قرآنی کشور، فرآیند تولید تلاوت و سایر نغمات از قاریان بومی دیگر استان‌­ها به زودی آغاز شود.

انتهای پیام
captcha