ثبت‌نام قطعی ۱۴۶ داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان
کد خبر: 4177218
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

ثبت‌نام قطعی ۱۴۶ داوطلب نمایندگی مجلس در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از ثبت‌نام قطعی ۱۴۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کرمان تا پایان چهارمین روز از فرصت ثبت‌نام در انتخابات خبر داد و گفت: از مجموع ثبت‌نامی‌ها ۱۳۳ آقا و ۱۳ بانو هستند.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، رحمان جلالی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان امروز، اول آبان‌ماه در ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۹۵۸ متقاضی مورد تأیید مراجع شش‌گانه در پیش‌ ثبت‌نام انتخابات، ۱۴۶ نفر تا پایان روز ۳۰ مهرماه (چهارمین روز از مهلت ثبت‌نام داوطلبان) با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور، ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند. از مجموع ثبت‌نامی‌ها ۱۳۳ آقا و ۱۳ بانو هستند و بیشترین ثبت‌نامی‌ها مربوط به حوزه‌های انتخابیه کرمان - راور و رفسنجان - انار است.

وی افزود: توصیه می‌شود متقاضیان سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام قطعی در سامانه انتخابات اقدام کنند. با پایان مهلت قانونی ثبت‌نام، هیئت استانی بررسی تبلیغات به ریاست استاندار تشکیل و راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی به حوزه داوطلبان اعلام می‌شود.

جلالی اظهار کرد: طبق قانون جدید انتخابات، یک ماه قبل از آغاز رسمی فرآیند تبلیغات، دستگاه‌های اجرایی باید لیست امکاناتی را که در راستای تبلیغات داوطلبان می‌شود از آنها استفاده کرد به هیئت بررسی انتخابات اعلام کنند تا برای ایجاد عدالت انتخاباتی و تبلیغاتی به کار گرفته شود.

انتهای پیام
captcha