توسعه خدمات فضای مجازی در مسیر ترویج مباحث علمی و فرهنگی قرار گیرد
کد خبر: 4177148
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

توسعه خدمات فضای مجازی در مسیر ترویج مباحث علمی و فرهنگی قرار گیرد

استاندار فارس با اشاره به اهمیت گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای  مجازی در این استان گفت: این ابزارهای سخت‌افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شوند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 30 مهرماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای  مجازی در این استان گفت: این ابزارهای سخت‌افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شوند لذا باید کارهای ایجابی را در این زمینه، تقویت و گسترش دهیم.

استاندار فارس به قانون صیانت از جمعیت و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: طبیعتاً اجرای این قانون هزینه دارد اما عوائد و نتایج حاصل از آن به هزینه‌های صرف شده ارجحیت دارد.

وی با بیان اینکه تقاضاهای متعددی در باب مسائل فرهنگی واصل می‌شود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری برای مسائل ریشه‌ای که همان مباحث عقیدتی و فرهنگی است اهتمام دارند و در آینده هم ان‌شاءالله اهتمام داشته باشند.

ایمانیه تصریح کرد: قطعاً حامی ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری هستیم اما چون اصل و مبنا فرهنگ است لذا در مباحث ریشه‌ای و اعتقادی باید باید جدیت ورود کرد.

یادآور می‌شود، در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس از پوستر مسابقه بین‌المللی نقاشی مرتبط با کودکان غزه رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha