جشن شکرگزاری برداشت انار در خانوک زرند برگزار می‌شود
کد خبر: 4177049
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

جشن شکرگزاری برداشت انار در خانوک زرند برگزار می‌شود

مدیر ميراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زرند گفت: جشن شکرگزاری برداشت محصول انار روز جمعه ۵ آبان‌ماه امسال در شهر خانوک زرند برگزار می‌شود.

جشن شکرگزاری برداشت اناربه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، محمد اسلامی، مدیر ميراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زرند گفت: جشن شکرگزاری برداشت محصول انار روز جمعه ۵ آبان‌ماه امسال در شهر خانوک زرند برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن طبق روال هر سال همزمان با آغاز برداشت این محصول کشاورزی برگزار می‌‌شود و مردم برای خیر، برکت و فراوانی محصولات کشاورزی خود دعا می‌کنند.

مدیر ميراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زرند ادامه داد: در حاشیه این جشن برپایی ۴۰ غرفه فروش محصولاتی کشاورزی به‌ویژه انار و صنایع ‌دستی، اجرای برنامه‌های مفرح و فاخر فرهنگی، پرواز خلبانان با نمادهای مختلف و دایر شدن سیستم رادیو جشنواره را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: وجود آب و هوای مطبوع شهر خانوک، انارستان‌های کوچک و بزرگ، دره منحصربه‌فرد عنتری، بهترین سایت پروازی جنوبشرق کشور برای پرواز خلبانان پاراگلایدر، تولید انواع مختلف محصولات صنایع‌دستی و خانگی جاذبه‌های این شهر است که هر گردشگری را به سوی خود سوق می‌دهد.

اسلامی در پایان با بیان اینکه شهر خانوک متشکل از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و معنوی است که سلیقه‌ هر گردشگری را برآورده می‌کند، گفت: از همکاری شهرداری و شورای شهر خانوک برای برگزاری جشن شکرگزاری برداشت محصولات این شهر تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha