جشنواره دانش‌آموزی «طوفان الاقصی» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4176997
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

جشنواره دانش‌آموزی «طوفان الاقصی» در کرمان برگزار می‌شود

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان از برگزاری جشنواره طوفان الاقصی ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های نقاشی، مصاحبه، تولید نماهنگ و... برگزار می‌شود.

جشنواره دانش‌آموزی طوفان الاقصی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش کرمان از برگزاری جشنواره «طوفان الاقصی» ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: این جشنواره با مشارکت اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان و صدا و سیمای مرکز کرمان با موضوع آزادی فلسطین و پیروزی جبهه مقاومت در بخش‌های مختلفی از جمله نقاشی ویژه دوره ابتدایی(پایه‌های اول تا ششم) برگزار می‌شود.

وی افزود: عکس با پرچم فلسطین، انشا، تولید عکس نوشت، تهیه گزارش از راهپیمایی‌ها، جشن‌ها، مراسم، پخش نذری و کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین در خانه، محله یا مدرسه، تهیه مصاحبه از همکلاسی‌ها و دوستان درباره طوفان الاقصی و پیروزی مردم فلسطین و تولید نماهنگ‌های ویدیویی(۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای) از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

باهری با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ از طریق پیام‌رسان‌های داخلی ارسال کنند، اظهار کرد: آثار ارسالی در شبکه کرمان و کانال‌های فضای مجازی منتشر می‌شود و به ۱۵ اثر برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha