طرح فلاح ویژه خانواده مددجویان کمیته امداد در آق‌قلا برگزار می‌شود
کد خبر: 4176884
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

طرح فلاح ویژه خانواده مددجویان کمیته امداد در آق‌قلا برگزار می‌شود

رئیس کمیته امداد امام (ره) آق‌قلا بابیان اینکه طرح قرآنی فلاح ویژه خانواده مددجویان کمیته امداد در آق‌قلا برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی شاهد انس بیشتر اقشار مختلف جامعه با قرآن کریم و حضور بیش از پیش جوانان در این برنامه‌ها به برکت قرآن کریم باشیم.

جلسه برگزاری طرح فلاح با حضور رئیس تبلیغات آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نادرپور، رئیس تبلیغات اسلامی آق‌قلا در جلسه مشترک اداره تبلیغات اسلامی با رئیس کمیته امداد امام(ره) آق‌قلا با حضور حاج آخوند ال‌جلیل مشاوره فرهنگی و قرآنی و مسئول طرح زکات در بخش اهل‌سنت که امروز، 29 مهرماه در اداره تبلیغات اسلامی آق‌قلا برگزار شد، گفت: ترویج دین اسلام به عنوان کامل‌ترین دین زمینه اعتلای روزافزون دین می‌شود، دین مبین اسلام فقط برای معنویت نیامده بلکه تضمین کننده دنیای مردم هم است.

رئیس تبلیغات اسلامی آق‌قلا با بیان‌اینکه یکی از کارآمدی نسخه‌های دین در نجات مردم است، تصریح کرد: خدا در قرآن و روایات معصومین(ع) می‌فرماید یکی از نسخه‌های جامع رشد اقتصادی و اخلاقی و فرهنگی و نظامی که می‌تواند برای جوامع بشری راه‌گشا هست قرآن است.

افرا، رئیس کمیته امداد امام (ره) آق‌قلا در این جلسه به نحوه برگزاری طرح فلاح ویژه مددجویان کمیته امداد گلستان اشاره کرد و گفت: طرح فلاح به معنی رستگاری است. این طرح یکی از برنامه‌های مستمر ما در زمینه خانواده است و چند سالی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام (ره) آق‌قلا هدف از این طرح در برگزاری کلاسهای آموزش تفسیر قرآن و نیز برگزاری کلاسهای سبک زندگی اسلامی و قرآنی در سطح شهرستان در بین خانواده کمیته امداد بیان کرد و گفت: آموزش‌ و عملکرد ما در این طرح شیوه‌های مختلف دارد. مددجویان برای برگزاری جلسات در منازلشان از قبل نام نویسی کرده و در نوبت قرار می‌گیرند. سپس مبلغین با تحصیلات حوزوی در منازل مددجویانی که قبلاً اعلام آمادگی و ثبت‌نام کردند، متناسب با مناسبت روز، همراه با اجرای مولودی یا مداحی متناسب با اعیاد و یا شهادت‌های مذهبی به سخنرانی می‌پردازند.

وی از دیگر اهداف این جلسات تقویت روحیه مذهبی و ورود مسائل اعتقادی به منازل دانست و گفت: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی شاهد انس بیشتر اقشار مختلف جامعه با قرآن کریم و حضور بیش از پیش جوانان در این برنامه‌ها به برکت قرآن کریم باشیم.

انتهای پیام
captcha