برگزاری اجتماع جامعه قرآنی کرمانشاه در حمایت از غزه
کد خبر: 4176880
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

برگزاری اجتماع جامعه قرآنی کرمانشاه در حمایت از غزه

اجتماع جامعه قرآنی کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حضور جمعی از چهره‌های قرآنی استان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وحید نظریان مشاور استاندار کرمانشاه در امور قرآنی

وحید نظریان، مشاور استاندار کرمانشاه در امور قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، اظهار کرد: قتل و کشتار انسان‌ها ناپسند است و از آن بدتر آنکه عده‌ای بی‌دفاع مورد هجوم وحشیانه قرار بگیرند و در پی آن هزاران زن و کودک بی‌گناه کشته شوند و جانشان بازیچه سفاکان قصی‌القلب قرار گیرد.

وی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان، مدرسه و پناهگاه‌ها در فلسطین دل هر انسانی را به درد آورده و آزرده کرده است. همگان بدانند جنایاتی که طی چند روز گذشته در غزه شاهد بودیم جنایتی هولناک و ناقض حقوق بشر و در تضاد با مفاد کنوانسیون‌های بشردوستانه است.

نظریان تصریح کرد: بی‌گمان جنایت وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صد‌ها زن و مرد و کودک بی‌گناه پرده از جنایات غاصبانی برداشت که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

مشاور استاندار کرمانشاه در امور قرآنی در ادامه ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه از جامعه قرآنی کرمانشاه دعوت کرد تا در اجتماع قرآنیان کرمانشاه در حمایت از غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

وی یادآور شد: اجتماع جامعه قرآنی کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حضور جمعی از چهره‌های قرآنی استان امروز ۲۹ مهرماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) واقع در فرهنگیان فاز یک برگزار می‌شود.

نظریان در پایان تأکید کرد: از همه می‌خواهیم تا حامی فلسطین و مردم غزه باشند و این امر را بدانند خون شهدای غزه پایمال نخواهد شد و آزادی فلسطین نزدیک‌تر از همیشه است.

انتهای پیام
captcha