ضرورت حمایت آزادی‌خواهان عالم جهت توقف بمباران در غزه
کد خبر: 4176531
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

ضرورت حمایت آزادی‌خواهان عالم جهت توقف بمباران در غزه

تشکل فرهنگی آسمانی‌ها، از تشکل‌های جامعه المصطفی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از همه‌ آزادی‌خواهان عالم و انسان‌منشان درخواست حمایت جهت توقف بمباران در فلسطین و غزه‌ مظلوم را خواستاریم و در برابر این غده‌ سرطانی دنیا تمام قد ایستاده‌ایم.

تشکل فرهنگی آسمانی‌هایِ مجتمع آموزش عالی بنت الهدی بیانه منتشر کرد

به گزارش خبرنگار ایکنا، تشکل فرهنگی آسمانی‌ها، از تشکل‌های فعال مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی، وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در پی حملات بیرحمانه رژیم غاصب صهیونیست به مردم مظلوم غزه اقدام به صدور بیانیه‌ای به شرح ذیل کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ و العاقبة للم‍ُتّقین»

و إن سألوک عن غزة …
قل لهم: بها شهید
یسعفه شهید
و یصوّره شهید
و یودّعهُ شهید
و یُصلّی علیه شهید
‘محمود درویش’

طوفان الأقصی هنوز ادامه دارد…

در پی حوادث خونبار و کشتار وحشیانه‌ مردم فلسطین و زنان و کودکان بی‌دفاع غزه توسط رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی، قلب زمین جراحتی عمیق برداشته و روز و شب در پی راهی و مسیری جهت پاسخ محکومانه و قاطع به این جنایات فجیع است.

در هیچ دین و مذهبی و در هیچ قاعده و قانونی، جنایت علیه غیر نظامیان، زنان و کودکان قابل قبول نیست و از آن فراتر بمباران بیمارستان‌ها که تنها پناه بی‌دفاعان بوده است…!

این روزها، هر لحظه، بلای عظیم را، آنچه در روضه‌ها می‌شنیدیم، به شکل مصور می‌بینیم! به ولله که سکوت جایز نیست!

تشکل آسمانی‌ها نیز به نوبه‌ خود این جنایات و کشتار وحشیانه را محکوم می‌کند و از همه‌ آزادی‌خواهان عالم و انسان‌منشان درخواست حمایت جهت توقف بمباران در فلسطین و غزه‌ مظلوم را خواستاریم و در برابر این غده‌ سرطانی دنیا تمام قد ایستاده‌ایم…

اللهم عجل لولیک الفرج
پاییز ۱۴۰۲

انتهای پیام
captcha