بشارت پیروزی جبهه حق محقق می‌شود
کد خبر: 4175905
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
حجت‌الاسلام مطیعی:

بشارت پیروزی جبهه حق محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به عملیات موفق فلسطینی‌ها در هفته گذشته و مقاومت مردم غزه گفت: بشارت پیروزی جبهه حق علیه باطل به زودی تحقق می‌یابد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امروز، ۲۵ مهرماه در آیین معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان با اشاره به آیه مبارکه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» که بر روی لباس نیروی سپاه نقش بسته است، گفت: این آیه که بر لباس پاسداران انقلاب اسلامی به زیبایی نقش بسته، در واقع بُن‌مایه وجودی سپاه پاسداران است.

با اشاره به عملیات طوفان الاقصی فلسطینی‌ها در هفته گذشته و مقاومت مردم غزه گفت: بشارت پیروزی جبهه حق علیه باطل به زودی تحقق می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در سمنان ادامه داد: استان سمنان از نعمت سرداران و فرماندهان بزرگی مانند حمید دامغانی و شوقانی بهره‌مند است که در این راستا طی این سال‌ها هرجا در استان کار زمین‌ مانده‌ای وجود داشت سردار دامغانی با بصیرت در خط مقدم قرار داشت.

حمید دامغانی، فرمانده سابق سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز با بیان اینکه بهره‌مندی از محضر آیت‌الله شاهچراغی و حجت‌الاسلام مطیعی، از توفیقات من در استان سمنان بوده یادآور شد: سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار جهادی استان هم با مردمی بودن و حضور میدانی در تمامی نقاط و روستاهای دوردست و صحنه‌ها موجب قوت استان است.

فرمانده جدید سپاه قدس استان گیلان گفت: امروز روش کار سپاه قائم آل محمد(عج) استان بر اساس نظام تدوین شده‌ای است که‌ محصول توان بالای سپاه استان است که در تمامی حوزه‌ها جاری است.

انتهای پیام
captcha