پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون عمل به آموزه‌های قرآن است
کد خبر: 4175722
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
دریادار تنگسیری:

پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون عمل به آموزه‌های قرآن است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسل و مدد از قرآن را عامل اصلی پیروزی دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت در دوران کنونی دانست.

دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 24 مهرماه در مراسم اختتامیه مرحله نیمه نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن ندسا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مبنای عمل به قرآن قدم بر می‌دارد قرآنی که چراغ راه و هدایت بشریت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قرآن و عمل به قرآن راهنمای بشریت است، گفت: قرآن این کتاب آسمانی راه رسیدن به اهداف والای انسانیت و رمز سعادتمندی است و در واقع همواره باید در یک دست ما قرآن و در دست دیگر ما سلاح باشد.

وی توسل و مدد از قرآن را عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: امروز نیز در جبهه مقاومت و تمامی نبردها با مدد از قرآن به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند.

تنگسیری همچنین راز موفقیت و اقتدار رزمندگان نیروی دریایی سپاه را توجه، توسل، تأمل و عمل به قرآن دانست و ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک در تمام بلاد اسلام شاهد این باشیم که قرآن مهجور واقع نشود و سرلوحه زندگی همگان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه قرآن در روح و روان همه بشریت گفت: خداوند هدایتگر به وسیله کتاب مقدس قرآن که کتابی اقوم است‌، می‌باشد یعنی قوانین الهی در این کتاب مقدس استوار و محکم برای راهنمای بشر نوشته شده است.

وی قرآن را راه رسیدن به سعادت اخروی و به معراج دانست و به اسطوره مقاومت و ایثار، شهید سلیمانی ا شاره کرد و گفت: کسی که در مقابل همه کفر و ظلم جانانه ایستاد و مقاومت کرد یعنی شهید سلیمانی همواره با سرلوح قراردادن مفاهیم قرآن و عمل به قرآن توانست قهرمانانه در مقابل دشمن ایستادگی و موفق شود.

انتهای پیام
captcha