جبهه مقاومت هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی را فروریخت
کد خبر: 4175698
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

جبهه مقاومت هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی را فروریخت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه جبهه مقاومت هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی را فروریخت،‌ گفت: این روزها به وضوح می‌بینیم که چگونه طبل بی‌آبرویی نظام سلطه پاره و طشت رسوایی آن در حمایت دروغین از حقوق بشر به صدا در آمده است.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تحلیل حوادث اخیر غزه و عملیات طوفان الاقصی گفت: این روزها جبهه مقاومت هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی که خود را قدرت اول اطلاعاتی دنیا و جزء مجهزترین ارتش‌های دنیا معرفی می‌کرد فرو ریخته و چونان ابابیل بر سر آنها فرود آمده و رؤیای نیل تا فرات آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی آشفته کرده است‌.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی برای جبران این فضاحت تاریخی و شکست غير قابل ترمیم خود دست به کشتار وسیع اطفال بیگناه، زنان بی‌پناه و سالخوردگان زده و خوی کفتار صفتی خود را بیش از همیشه آشکار و تلخ‌ترین تراژدی تاریخ بشری را رقم زده است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: این جنایات بی‌شرمانه و کم‌سابقه تحت لوای سکوت رسانه‌ای امپراطوری  فریب و دروغ و حمایت دولت‌های خود فروخته و مرعوب وابسته‌ به نظام سلطه جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار صورت می‌پذیرد.

وی افزود: این روزها به وضوح می‌بینیم که چگونه طبل بی‌آبرویی نظام سلطه پاره و طشت رسوایی آن در حمایت دروغین از حقوق بشر به صدا در آمده است.

سادات یادآور شد: امید است ه جبهه مقاومت با سلاح ایمان و امید و به پشتوانه حمایت ملت‌های آزاده دنیا طومار این رژیم جعلی را برای همیشه در هم پیچیده و قدس شریف به آغوش اسلام بازگردد‌.

انتهای پیام
captcha