اهدای 1000 سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس
کد خبر: 4174999
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

اهدای 1000 سری جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، یک هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) اهدا شد.

اهدای 1000 سری جهیزیه به زوج‌های جوان، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، مراسم اهدای یک هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) شب گذشته، 20 مهرماه در شیراز برگزار شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در این مراسم گفت: تمام اقلام کالاهای اهدایی، ایرانی بوده که با هزینه 50 میلیارد تومان با همکاری سپاه فجر و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و خیرین تهیه و تامین شده و تا 3 روز آینده به 1000 زوج تقدیم می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ارزشمندی که در راستای تحکیم بنیان خانواده همزمان با سفر رئیس جمهور به استان انجام شد، آیین شروع زندگی 1000 زوج جوان است که با همکاری سپاه فجر استان، استانداری، کمیته امداد و سازمان ورزش و جوانان فارس و همچنین عنایت ویژه خیرین حقیقی و حقوقی صورت گرفت.

موصلی یادآور شد: بخش قابل توجهی از زوج جوانی که در این مراسم حضور دارند از خانواده معزز کمیته امداد هستند و تعدادی از این عزیزان نیز توسط سپاه فجر استان و دستگاه های مردم نهاد شناسایی و معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha