عملیات طوفان‌الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت اسرائیل است
کد خبر: 4174996
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

عملیات طوفان‌الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت اسرائیل است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت است، گفت: صهیونیست‌ها نتیجه رفتارهایشان را در دهه‌های اخیر با این مقاومت جانانه مسلمانان دیده‌اند.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 21 مهر در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با بیان اینکه طوفان‌الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت است، گفت: صهیونیست‌ها نتیجه رفتارهایشان را در دهه‌های اخیر با این مقاومت جانانه مسلمانان دیده‌اند.

وی ادامه داد: طوفان‌الاقصی شکست سخت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد زیرا تمام سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همه ادعایی که داشت، در این عملیات غافلگیر شد و شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل ضربه‌ای در این عملیات خورد که جبرانش به این زودیها میسر نیست، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای جبران ضربه سخت در طوفان الاقصی دست به مظلوم‌نمایی زده است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه طوفان‌الاقصی پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است، یادآور شد: اسرائیل نتیجه هفت دهه جنایت‌های خود را امروز می‌بیند چرا که خون مسلمانان از این جنایت‌ها به جوش آمده است.

به گفته وی؛ آب را یکی از مهمترین موضوعات استان دانست و افزود: امیدواریم که دولت تأمین آب پایدار از طریق انتقال آب بین حوزه‌ای را هم به زودی اعلام کند تا بتوانیم شاهد تأمین آب پایدار مورد نیاز کشورمان باشیم.

انتهای پیام
captcha