طوفان الاقصی رفتار قرآنی یک ملت مظلوم در برابر استکبار بود
کد خبر: 4174925
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی/ 4

طوفان الاقصی رفتار قرآنی یک ملت مظلوم در برابر استکبار بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این روزها شاهد رفتار قرآنی از یک ملت مظلوم و ستم‌دیده در برابر یک استکبار قوی هستیم، تصریح کرد: اکنون چهره استکبار که زر و زور دنیا را در اختیار دارد برای مردم نمایان شده است. 

حجت الاسلام حجت سالاری مکی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام حجت سالاری مکی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اتفاق بسیار مهمی که در این چند روز رخ داد این بود که جهان شاهد هنرنمایی یک ملت رنج کشیده بود. 
 
وی با بیان اینکه قیام علیه ظلم را شاهد بودیم، افزود: هرچند امپراطور رسانه‌ای دشمن بخواهد مظلوم نمایی رژیم فاسد را به ذهن مردم وارد کند اما از این سو نیز فعالیت‌هایی که انجام می‌شود، دشمن را رسوا می‌کند چراکه خداوند بر این اراده کرده است. 


سالاری مکی با بیان اینکه در این روزها شاهد رفتار قرآنی از یک ملت مظلوم و ستم‌دیده در برابر یک استکبار قوی هستیم، تصریح کرد: اکنون چهره استکبار که زر و زور دنیا را در اختیار دارد برای مردم نمایان شده است. 
 
وی ادامه داد: با مقاومت اسلامی، اسرائیل در چشم مردم عالم تحقیر شده و این بسیار ارزشمند است چراکه این رژیم در یک جنگ شناختی مغلوب شده و از طرفی معرفت مردم عالم نسبت به جبهه مقاومت افزایش یافت. 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند در آیه ۷ سوره مبارکه محمد می‌فرماید: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ؛ اى كسانى كه ايمان آورده‏‌ايد اگر خدا را يارى كنيد ياريتان مى‌كند و گامهايتان را استوار مى‌دارد، تصریح کرد: اکنون به واسطه همین یاری کردن خداوند در جبهه حق، دستاوردهای مهمی برای جیهه مقاومت را شاهد هستیم. 
 
سالاری مکی با بیان اینکه زیرساخت‌های اسرائیل به لحاظ نظامی از بین رفته و آن رژیم قبل نخواهد شد، بیان کرد: از این پس کسی اعتمادی به رجزخوانی‌هایشان نخواهد داشت. از سویی جبهه اسلام با این انگیزه‌ای که پیدا کرده دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر عمل خواهد کرد. شادی مردم فلسطین نیز آنان را جرات‌مندتر خواهد کرد و اسرائیل سرمایه اعتماد مردمی را از دست داده است چراکه این رژیم تحقیر شد. 
 
وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در نگاه مردم جهان را به معارف اسلامی اثرات مهمی گذاشت، تصریح کرد: درس‌هایی نیز برای آن تعداد از مسلمانی که دل در گرو عادی‌سازی ارتباط با اسرائیل داشتند، داشت  و اکنون ایستادن‌ها و حمایت کردن‌ها پاسخ داده و یقینا در آینده نزدیک خبرهای بهتری را در خصوص آزادسازی فلسطین و قدس شاهد خواهیم بود. 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به رسالت‌های جامعه مسلمان بیان کرد: رسالت نوع دوستی باید در ما بیدار شده و نسبت به نبرد نامتوازن و اقدامات غیراخلاقی رژیم غاصب بی تفاوت نباشیم. 
 
سالاری مکی با بیان اینکه ‌به عنوان یک مسلمان وظایف مهمی بر دوش داریم، اظهار کرد: حضرت علی(ع) به فرزندان خود وصیت می‌فرمایند که نسبت به ظالم دشمن و نسبت به مظلوم کمک باشید. هر کاری که از دستمان برآید باید نسبت به مردم غزه انجام دهیم، از اعلام امادگی برای حضور فیزیکی در مبدان نبرد تا کمک و فعالیت‌های رسانه‌ای جامعه تا مخاطب خود را به کنشگری وارد کنیم. 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه جنگ اکنون جنگ مواضع در مقابل رژیم غاصب بوده که به دنبال تطهیر درنده خویی خود است، افزود: باید همگی در مقابل رژیمی که هر جنایتی را نسخه کرده اهل جهاد تبیین بوده و وارد میدان شویم.
 
سالاری با بیان اینکه حوزویان و دانشگاهیان علاوه بر روشنگری و جهاد تبیبن باید به ارائه وقایع و برطرف کردن شبهه‌ها بپردازند، تصریح کرد: تحکیم بینش سیاسی و بصیرتی جامعه به خصوص نوجوانان که بیشتر زیست مجازی دارند باید صورت گیرد. 
 
وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی باید اهل مباحثه و قلم زدن باشد، بیان کرد: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که همه به این نتیجه برسند که برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل چه باید کرد و هم نظر شوند. 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید پای کار اسلام بیاییم، تصریح کرد: این امر در حرکت ما به سمت خدای تبارک و تعالی کمک‌کننده بوده و برای ماندگاری ارزش‌های انسانی، الهی و اخلاقی کنار فلسطین ایستاده‌ایم. وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ، دستور قرآنی ماست که باید هرچه باعث رسوایی جبهه دشمن‌ شود در دستور کار خود قرار دهیم و خدای تعالی را از مسیر کفر به طاغوت بندگی کنیم.
انتهای پیام
captcha