طوفان الاقصی نشان از قدرت پوشالی اسرائیلی دارد
کد خبر: 4174828
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدی گلپایگانی:

طوفان الاقصی نشان از قدرت پوشالی اسرائیلی دارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل قدرت پوشالی دارد و با وجود گنبد آهنین خود اصلا نتوانست متوجه حمله حماسی‌ها شود.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم شکرانه خدمت امروز ۲۰ مهرماه که در مسجد جمکران برگزار شد، گفت: مسجد جمکران با لطف و عنایت حضرت، ولی عصر(عج) اداره می‌شود، چرا که انتظار نداشتم با وجود چنین بودجه و درآمد کمی که دارد، چنین عظمتی در اینجا مشاهده کنم، چرا که اینجا همان جایی است که مردم ایران و نقاط مختلف دنیا می‌آیند تا با حضرت، ولی عصر(عج) بیعت عاشقانه کنند، حتی مردمان کشور‌هایی که توسط کشور‌های غارتگر چپاول می‌شوند را هم می‌توانیم مشاهده کنیم.

وی افزود: یکی از این کشور‌های چپاولگر آمریکا است، کشوری که در طول تاریخ خود جنایت‌های زیادی بر سرخ‌پوستان انجام داده است، جناباتی که آمریکا در طول تاریخ انجام داده است برای بشریت شرم‌آور است، اما ما معتقد هستیم که روزی کسی به نام امام زمان می‌آید و ریشه جور و ستم را از بین می‌برد و جمکران نقطه و پایگاه مهمی برای، ولی عصر(عج) است.

محمدی‌گلپایگانی در خصوص جنگ اخیر حماس و اسرائیل گفت: کاری که جوانان فلسطینی و حماس انجام دادند، کار یک شب و دو شب نبود بلکه حاصل برنامه‌ریزی و نقشه‌کشی بسیار زیاد بود، همانطور که دیدیم اسرائیل با وجود گنبد آهنین خود اصلا نتوانست متوجه حمله حماسی‌ها شود، حتی گفته می‌شود که یکی از فرماندهان اسرائیلی را در خواب گرفتند.

وی افزود: این همان رژیمی است که در جنگ ۶ روزه توانست ارتش چندین کشور را شکست دهد، اما در جنگ ۳۳ روزه علیه حزب‌الله پا به فرار گذاشت و در جنگ اخیر هم همین اتفاق افتاد پس نتیجه می‌گیریم که قدرت اسرائیل، قدرت پوشالی است، اما من درک نمی‌کنم که چرا برخی از کشور‌های مسلمان برای برقراری مناسبات سیاسی و اقتصادی با این کشور صف می‌کشند.

محمدی‌گلپایگانی در ادامه با اشاره به مقایسه رهبر انقلاب با دیگر رهبران دنیا اظهار کرد: اگر بخواهیم رهبر انقلاب را با دیگر رهبران دنیا مقایسه کنیم، قدرت پیش‌بینی و آینده‌بینی ایشان از اتفاقات دنیا بی‌نظیر است و همیشه به اهل بیت متوسل و متوکل هستند، از همین رو خداوند هم همیشه از ایشان دستگیری می‌کند.

وی در انتهای مراسم از خادمین و خدمتگذاران مسجد جمکران خواست تا مهربانانه و خاضعانه با زائران و مسافران برخورد کنند تا مسافران با خاطره خوش از جمکران راهی شوند چرا که عامل پیروزی پیغمبر اسلام(ص) هم همین مهربانی ایشان بود و همچنین حکم انتصاب حجت‌الاسلام‌و‌المسلین اجاق‌نژاد به ریاست جدید تولیت مسجد جمکران را قرائت کرد.

خبرنگار: علی حسینی

انتهای پیام
captcha