عملیات الاقصی معادلات نظامی صهیونیست را از بین برد
کد خبر: 4174491
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

عملیات الاقصی معادلات نظامی صهیونیست را از بین برد

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: در عملیات دو سال گذشته سیف القدس نیز معادلات نظامی صهیونیست را بهم ریخت که در این عملیات نیز علاوه بر ایجاد سردرگرمی و فروپاشی همین معادلات نظامی صهیونیست ، نیروهای جبهه مقاومت توانستند برگ برنده‌ای به دست بیاورند.

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنوردحجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد:حرکت فلسطینی‌ها در قالب طوفان الاقصی از ادعای پوشالی رژیم اشغال گر صهیونیست پرده بردار داشت، و آنان که می‌گویند آسمان ما گنبد آهنین است این طوفان نشان داد که گنبد آهنین نبوده و پرده عنکبوتی بیش نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه انجام این عملیات نشان از اعتماد به نفس و صلابت مجاهدان طوفان الاقصی دارد، گفت: تبین توازن قدرت به سود مقاومت نیز از دیگر آثار مهم این عملیات بود.

مهدوی‌پور روند عادی سازی روابط با تل‌آویو را در ذهن و فکر حکومت‌ها تا مدت زمان بسیاری دچار شک و شکستن کرد، یادآورشد: در عملیات دو سال گذشته سیف القدس نیز معادلات نظامی صهیونیست را بهم ریخت که در این عملیات نیز علاوه بر ایجاد سردرگرمی و فروپاشی همین معادلات نظامی صهیونیست ، نیروهای جبهه مقاومت توانستند برگ برنده‌ای به دست بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی توانست صهیونیست را در شرایط شکننده قرار دهد و ابهت ظاهری این رژیم منحوس را از بین ببرد و خسارات جبران ناپذیری را به آنان وارد کند که زمان بسیاری برای جبران این موضوع می‌طلبد.  

انتهای پیام
captcha