دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواده شهید حسین یوسفی
کد خبر: 4174344
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواده شهید حسین یوسفی

نماینده ولی فقیه در کردستان به همراه فرمانده انتظامی استان با مادر شهید «حسین یوسفی» به مناسبت هفته فراجا دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهدای کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان به همراه سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان با مادر شهید حسین یوسفی به مناسبت هفته فراجا دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار با اشاره به اینکه نعمت امنیت هدیه الهی است، بیان کرد: امنیت کنونی حاصل خون مطهر پاک شهدا بوده و این افتخار مخصوص بندگان خاص خداوند است.

وی افزود: نیروهای انتظامی با جان و دل به صورت شبانه‌روزی در راه امنیت و آسایش مردم خدمت می‌کنند، و در این راه با افتخار شهید تقدیم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است، بیان کرد: ما نیز از نزدیک شاهد این رشادت و ایثار کارکنان انتظامی هستیم که این مهم خود جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: در اغتشاشات سال گذشته بدخواهان و معاندان نظام به دنبال ناامنی در استان  بودند که با هوشیاری و رشادت نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های آنان  خنثی شد.

پورذهبی یادآور شد: چنین شهدای عزیزی از دامن پاک مادرانی که برای میهن و کشور خود در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جانفشانی کرده‌اند پرورش یافته و ما قدردان این فداکاری ها هستیم.

انتهای پیام
captcha