جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی سرزمین خود را پس می‌گیرد
کد خبر: 4174310
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی سرزمین خود را پس می‌گیرد

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان‌شمالی گفت: امروز جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی تلاش می‌کند سرزمین خود را پس می‌گیرد.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالیحجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا با از خراسان‌شمالی اظهارکرد: همه مظلومان فلسطین 75 سال زیر بدترین جنایات اسرائیل به حمایت آمریکا و کشورهای سلطه‌گر هستند اما امروز از انقلاب اسلامی الگو گرفته و تلاش می‌کندتا سرزمین خود را پی بگیرد.

وی با اشاره به قدرت گرفتن جبهه مقاومت و دستیابی به موشک و پهپاد، ادامه داد: فلسطینی‌ها با ایمان، اعتماد و وحدت به دشمن حمله کردند تا سرزمینی که با ظلم و جور از آنان غصب کرده‌اند را پس بگیرند.

وی افزود: نه تنها مردم جهان اسلام بلکه مردم سراسر جهان و حتی مردم آمریکا از اولین مردمانی بودند که با مردم مظلوم فلسطین برای حق از بین رفته و بیرون انداختن جنایتکاران از سرزمین مادری آنها ابراز همدری کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان‌شمالی گفت: امروز هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته و این رژیم رو به زوال است.

انتهای پیام
captcha