عملیات طوفان‌الاقصی دشمن را به تلاطم انداخت
کد خبر: 4174188
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

عملیات طوفان‌الاقصی دشمن را به تلاطم انداخت

امام‌جمعه میاندوآب گفت: عملیات طوفان‌الاقصی به معنای واقعی دشمنان اسلام و فلسطین را به تلاطم انداخته و آرامش را از آنها گرفته است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآبحجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی به معنای واقعی کلمه دشمنان اسلام و فلسطین را دچار تلاطم کرده و آرامش را از آنها گرفته، چون هیمنه پوشالی‌شان در حال شکستن است.

وی با بیان اینکه عملیات فوق برای دوست و دشمن ثابت کرد نابودی رژیم صهیونیستی یک حقیقت نزدیک و اجتناب‌ناپذیر است، گفت: رزمندگان مقاومت در این عملیات صحنه‌های درخشان و تاریخی از مقاومت و ایستادگی را نشان داده‌اند.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: رزمندگان مقاومت در این عملیات غافلگیرانه به دشمن صهیونیستی خود نشان دادند که رفتنی هستند و مقاومت پیروز میدان است.

حسن‌زاده تنها راه‌حل نتیجه‌بخش و نجات‌بخش را مقاومت دانست و گفت: تاریخ نشان داده که مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین محسوب می‌شود، و راه این است که مردم خود به میدان آمده، ایستادگی کنند و سرزمین‌های اشغالی را پس بگیرند و رژیم غاصب را از سرزمین‌های خود بیرون کنند.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز شاهد هستیم حرکت غافلگیرانه جبهه مقاومت شروع شده و رژیم صهیونیستی در بهت و حیرت خیره‌کننده‌ای فرو رفته که این موضوع نویدبخش روزهای روشن و پیروزی برای جبهه حق است.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: ما امروز جامه عمل پوشیدن وعده قرآنی”ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” را شاهد هستیم چون مظلومان فلسطینی به طوفان سهمگین علیه تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به حمایت‌های مردم آزاده و مسلمان جهان از این عملیات، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است و مسلمانان نیز حامی و پشتیبان‌شان هستند.

انتهای پیام
captcha