مرحله مقدماتی دوازدهمین جشنواره حدیث نزاجا برگزار شد
کد خبر: 4174162
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
کشتگر:

مرحله مقدماتی دوازدهمین جشنواره حدیث نزاجا برگزار شد

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا از برگزاری مرحله مقدماتی دوازدهمین جشنواره حدیث نزاجا ویژه کارکنان، بانوان شاغل، خانواده‌ها (همسران و فرزندان بالای 15 سال) و دانشجویان دانشگاه‌های نیروی زمینی خبر داد.

ر

محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله مقدماتی دوازدهمین جشنواره حدیث نزاجا ویژه کارکنان، بانوان شاغل، خانواده‌ها(همسران و فرزندان بالای 15 سال) و دانشجویان دانشگاه‌های نزاجا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم و سراسری این جشنواره اوایل آبان‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت کتاب «نماز در سیره و سخن معصومین(ع): امام علی(ع)» تألیف خدابخش کرمیان‌زیارانی انتشارات ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود که بخش نخست این کتاب در مرحله مقدماتی و بخش دوم در مرحله سراسری اخذ خواهد شد.

کشتگر اضافه کرد: با توجه به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل و خانواده‌ها در شش ماه نخست سال و براساس تدابیر سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و اداره قرآن، عترت و نماز ارتش، برگزاری دوازدهمین جشنواره حدیث به شش ماه دوم سال موکول شد که میزبان مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره حدیث نیروی زمینی خواهد بود.

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع کتاب میان خانواده‌ها و کارکنان، فایل PDF کتاب نیز در کانال‌ها و گروه‌های مربوطه بارگذاری شد تا به سهولت در اختیار شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره قرار گیرد، تصریح کرد: از اهداف برگزاری این جشنواره علاوه بر نشر کلام ائمه(ع) میان کارکنان و خانواده‌ها، ترویج سبک و سیره زندگی اسلامی و ایجاد زمینه‌های جذب حداکثری بوده است.

وی تصریح کرد: نفرات منتخب مرحله سراسری نیروی زمینی ارتش به مرحله نهایی آجا راه پیدا می‌کنند و با برگزیدگان ادارات چهارگانه نیروی هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ستاد آجا(احتمالا به صورت حضوری) به رقابت خواهند پرداخت.

کشتگر با اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان و رشد چمشگیر شرکت‌کنندگان در این دوره از جشنواره، اضافه کرد: به برترین‌های مرحله نهایی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha