ورود افراد غیرمسئول بدون هماهنگی به مدارس ممنوع است
کد خبر: 4174069
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان:

ورود افراد غیرمسئول بدون هماهنگی به مدارس ممنوع است

رضا رضایی با بیان اینکه همراه داشتن گوشی تلفن همراه و تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس ممنوع است، گفت: ورود و خروج افراد غیرمسئول بدون هماهنگی حراست به مدارس ممنوع است.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با بیان اینکه همراه داشتن گوشی تلفن همراه ممنوع است، گفت: ورود و خروج افراد غیرمسئول بدون هماهنگی حراست به مدارس ممنوع است و به هیچ وجه فردی اجازه ندارد مگر با هماهنگی وارد مدارس شود.

وی با تأکید بر اینکه تنبیه‌ بدنی با هر نوع توجیهی در مدارس ممنوع بوده و با افرادی که مرتکب این تخلف شوند، به‌ شدت برخورد خواهد شد، اظهار کرد: براساس ماده ۸۲ آیین‌نامه، مدیر مدرسه موظف است ممنوعیت تنبیه بدنی را تذکر دهد و در صورت مشاهده‌ تخلف، مراتب را برای اطلاع و اقدام لازم به اداره آموزش‌وپرورش منطقه یا شهرستان گزارش دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدرسه حریم و حرمت دارد، اظهار کرد: بر‌اساس قانون ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب ممنوع است و مدارس نیز باید از ورود اولیا بی‌حجاب به مدارس خودداری کنند.

وی از تشکیل کمیته رصد فعالیت‌های آموزشی، اداری، مالی، تربیتی و پرورشی در سطح اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان خبر داد و بر تشکیل این کمیته در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تأکید کرد و گفت: همچنین باید کمیته فوریت‌های آموزشی و پرورشی در سطح ادارات آموزش‌و ‌رورش در مواجهه با بحران‌ها تشکیل شود.

رضایی در پایان از بازدید سرزده از مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که تمام مدارس استان در سال تحصیلی جاری مورد بازدید و ارزیابی قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha