فرایند سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی کوتاه شود
کد خبر: 4173810
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
استاندار آذربایجان‌شرقی:

فرایند سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی کوتاه شود

عابدین خرم، بر تسهیل امور برای سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد و گفت: بدیهی است که باید برای تحقق این مهم فرایندهای لازم کوتاه‌تر شود و سرمایه‌گذاران دچار کاغذبازی‌های اداری نشوند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 16 مهرماه، در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، بر تسهیل امور برای سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: بدیهی است که باید برای تحقق این مهم فرایندهای لازم کوتاه‌تر شود و سرمایه‌گذاران دچار کاغذبازی‌های اداری نشوند. 

وی همچنین بر ضرورت تلاش، هم‌افزایی و همدلی برای جذب حداکثری اعتبارات تأکید کرد و گفت: پیشرفت‌های ارزشمند در عرصه‌های مختلف استان در دولت حاصل شده و باید همه دست به دست هم دهیم تا طرح‌های توسعه‌ای استان با سرعت بیشتری پیش برود.

خرم گفت: اگر در حوزه‌های مختلف آمار دقیقی ارائه شود تصمیم‌گیری‌های درست‌تر و آسان‌تر می‌شود در غیر این صورت بنای توسعه استان سست شده و نتیجه نمی‌دهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: مصوبات کارگروه زیربنایی به‌عنوان بدنه کارشناسی شورای برنامه‌ریزی در زمینه تصویب طرح‌های اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری برای ما مهم بوده و بر مبنای آن برای تسریع در روند جذب سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان می‌کوشیم.

وی گفت: مصوبه‌های شورای برنامه‌ریزی باید شکل واحدی داشته باشند و شیوه استنادها باید تغییر کند به گونه‌ای که طرح‌ها ابتدا به دبیرخانه ارسال شود تا با پشتوانه فکری در این جلسات ارائه شوند.

انتهای پیام
captcha