پیام فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی
کد خبر: 4173405
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

پیام فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی آورده است: کارکنان مجموعه نیروی انتظامی عامل مهم امنیت شهر‌ها و مرز‌ها هستند.

سردار سیاوش مسلمی،فرمانده سپاه کربلا

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، در صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی آورده است: کارکنان مجموعه نیروی انتظامی  عامل مهم امنیت شهر‌ها و مرز‌ها هستند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روحیه جهادی و ایثار بی‌مانند آحاد کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت پایدار در جای جای ایران اسلامی از نقاط صفر مرزی تا دل شهر‌ها و روستا‌ها، در گرما و سرما بر همگان مبرهن و مایه عزت و مورد تکریم و قدردانی اقشار مختلف جامعه است که همین ویژگی‌های برجسته، این نیروی خدوم و مقتدر را تبدیل به نماد اقتدار، صلابت، خدمت‌گزاری و نظم کرده است.

کارکنان مجموعه نیروی انتظامی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل مهم امنیت شهر‌ها و مرز‌ها هستند در پای هدف و آرمان مقدس خود که بر سینه‌هایشان نقش بسته، از بذل حتی جانشان هیچ ابایی ندارند که تقدیم شهدای حافظ امنیت و وطن در راه دفاع از ارزش‌ها، آسایش، عزت و غیرت ایران و ایرانی موید آن است.

بی‌شک مجموعه سپاه کربلا و آحاد بسیجیان دیار علوی متحد و همدل با نیروی انتظامی استان مازندران در سنگر برقراری امنیت و نظم عمومی از هیچ کوششی ولو برای لحظه‌ای دریغ و مضایقه نخواهند کرد و برای تحقق این امر، و عزت و آسایش مردمان این خطه تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

اینجانب بار دیگر با تکریم و قدردانی از خدمات ارزنده سردار مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران و آحاد همکاران صبور و مقتدرشان، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲، سال مهار تورم و رشد تولید که مزین به شعار «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمت‌گزار» بوده را خدمت آحاد کارکنان این نیرو تبریک عرض می‌نمایم و توفیق، سربلندی و عزت روزافزون فراجا در راه تامین نظم و امنیت را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha