ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار
کد خبر: 4173320
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار ارسال شد، گفت: از بین آثار داخلی و خارجی ۲۳ اثر داخلی، ۱۲ اثر ویژه و چهار اثر بین‌المللی انتخاب شدند.

ا حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان شامگاه پنج‌شنبه، ۱۳ مهرماه در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار با عنوان «نوای مهر» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: همان روزی که خداوند بنای خلقت را گذاشت و تجلی علوم الهی را مقدر کرد، یکی از آن علوم علم هنر بود.

وی افزود: خداوند متعال یکی از جلوه‌های موسیقی خودش را در دل پرندگان نشان داد و به بشریت اعلام کرد برای تربیت شنیداری می‌توانید از این نغمه‌ها استفاده کنید، این را در اختیار بشر گذاشت و بشر با تعالی الهی این را تربیت کرد.

هاشمی با بیان اینکه امروز در جمهوری اسلامی در سایه توجهات شهدا این تجلی خودش را در قالب ایثار و مقاومت نشان داد، گفت: امروز شهر خرم‌آباد پایتخت فرهنگی جمهوری اسلامی شده است و از کشورهای حوزه مقاومت و از سراسر کشور در این جشنواره مهمان ما هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار ارسال شد، اظهار کرد: از بین آثار داخلی و خارجی ۲۳ اثر داخلی، ۱۲ اثر ویژه و چهار اثر بین‌المللی انتخاب شدند.

هاشمی با بیان اینکه لرستان از لحاظ فرهنگ و تمدن و ارزش‌های اسلامی غنی است، ادامه داد: استان لرستان یک حرف دارد و آن حرف انقلاب و ارزش‌ها، حرف قرآن و جمهوری اسلامی ایران است و افتخار می‌کنیم این استان در سایه مقاومت و ایثار، برادری و همدلی همیشه در خط مقدم بوده و هست و پیام امروز پیام جمهوری اسلامی و مقاومت است و در این مسیر زیر سایه امامین انقلاب به جلو حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha