۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی اهدا شد
کد خبر: 4173255
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی اهدا شد

در مراسمی به مناسبت هفته وحدت ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان اهداء شد.

اهدای جهزیه به نوعروسان گلستانی

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد گلستان عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: به مناسبت هفته وحدت با مشارکت بسیج سازندگی سپاه نینوای استان ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء می‌شود.

بابایی تصریح کرد: در راستای اشتغال، مسکن و سایر برنامه‌ها هم بین کمیته امداد و سپاه و بسیج برنامه‌های مشترکی وجود دارد که هدف اصلی خدمت به مردم به‌ویژه جامعه تحت حمایت کمیته امداد است و این نهضت خدمت گذاری که با تاکید مقام معظم رهبری«مدظله العالی» شکل گرفته از طریق کمک‌های مومنانه تا رفع نیاز اقشار نیازمند ادامه می‌یابد.

بابایی افزود: هرسری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی است که در اختیار زوج‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: طی شش ماهه امسال در راستای حمایت و صیانت از نهاد مقدس خانواده و حمایت از ازدواج جوانان طی ۲ مرحله ۳۶۰ سری جهیزیه زوج‌های تحت حمایت تأمین شده است.

بابایی تصریح کرد: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها بیش از ۳۵ میلیون تومان است که تمامی کالاها در راستای حمایت از تولیدات ملی و از کارخانجات داخلی تأمین شده است.

وی با پیش‌بینی توزیع ۲۵۰۰ سری جهیزیه تا پایان سال افزود: در سال گذشته نیز با مشارکت خیران و هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و دستگاههای حمایتی ۲۶۶۷ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان، اهداء شده است.

گفتنی است: صبح امروز پنجشنبه نیز مراسم توزیع ۲۰۳۱۳ سری جهیزیه (۱۲هزار سری توسط سپاه و ۸۳۱۳ سری توسط کمیته امداد) بصورت همزمان در سراسر کشور از طریق وبینار در مشهد مقدس، برگزار شد.

انتهای پیام
captcha